Vánoční momentky

Po delší době vám přináším další momentky, tentokrát budu tématicky zaměřené na Vánoce a přípravy na tyto krásné svátky.

Vánoční Plzeň, kde jsem byla v noci 6. prosince na oslavě a nemohla se připravit o stromeček. I když v podnapilém stavu to nebylo ono. :-) Proto tam pojedu ještě jednou a podívám se i na Adventní trhy.

V Plzni mají krásný stromeček.

A když už mluvím o stromečku, tak nemohu zapomenout na náš v Klatovech.

Zatím jen během dne, večer jsem ho ještě letos nefotila. (Ach, ta moje hlava děravá!) :-)

Miluji světýlka a jedny jsem si dala na okno, aby bylo vidět a Ježíšek mě třeba neminul. :-)

Takhle vypadá okno mého pokoje z venku... Ježíšek mě určitě uvidí. :-D

Slaměné ozdoby a zvonečky mám moc ráda, a takhle vypadá můj "zakrslý" stromeček u mě v pokoji. 

Prostě krása!

Santa Claus mi na okno nesmí, ale sněhuláci klidně... Snaží se přivolat sníh a zimu, ale moc jim to nejde. Hrozně ráda bych si chtěla postavit skutečného sněhuláka, ale to si budu muset počkat...

Komentáře

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.