Dvě knihy, které bych chtěla dostat k Vánocům

Mám tu dvě knihy, které mě rozhodně zaujaly a hrozně moc bych je chtěla najít pod stromečkem. Jenže je tu problém, pokud doma řeknu, že chci "knihu na zničení", tak si akorát zaklepou na hlavu a možná mě i pošlou k psychiatrovi. A tak si asi počkám na leden a koupím si je sama. :-)
První (asi poslední) sníh v Klatovech... Krásné Vánoce!

Jednu knihu už jste asi uhádli, co? Ano, správně, jde o "Destrukční deník", neboli o "Wreck This Journal". Už jsem o něm slyšela hodně a ráda se dívám na výtvory ostatních (vždy mě fascinuje, co všechno dokáží vymyslet a vytvořit), například u GiraffeAndy - Nejen knižní blog... Pořád jsem váhala, přece jen obvykle se o knihy starám co nejlépe a tahle doslova vyzývá ke svému zničení (tedy přetvoření), což mi bylo trochu proti srsti. Ale co, nakonec do toho půjdu, ať je legrace. Jen jsem docela zvědavá, co mi z toho nakonec vyleze. Sice se snažím být kreativní, ale hodně často mi chybí inspirace a odhodlání dovést věc do konce.

Další knihou, která by mi udělala obrovskou radost, je "101 mandal pro krásný den", což vlastně ani není kniha, ale spíš "pracovní sešit" nebo "omalovánky". Mandaly mě fascinují už dlouho, ale nemám dost trpělivosti, abych je sama kreslila. A nebo to co jsem někdy vytvořila, bylo k smíchu a vůbec to mandalu nepřipomínalo. Tady je ovšem už mám předtištěné a mohu je vybarvovat. Někdy, když potřebuji zrelaxovat, tak si vezmu pastelky a jen tak si čmárám, takže věřím, že tohle bude ta pravá kniha pro mne. :-)

Vím, že jich není moc, ale já jich nepotřebuji hromadu. Tyto dvě by mi vážně udělaly velkou radost, kdyby mi je nadělil Ježíšek... Ale nejspíš to dopadne tak, že si je koupím v lednu, což rozhodně neznamená, že z nich budu mít snad menší radost. :-)
A jaké knihy si přeje pod stromečkem vy?

Komentáře

  1. Mandaly má doma mamka, taky už jsem si jednu vybarvila...docela uvažuji o tom, že si je koupím. Dnes jsem se také rozhodla, že si koupím Destrukční deník, ale spíše až v lednu, po Vánocích. :)
    Já si přeji také "jen" dvě knihy. Myslím, že to bohatě stačí. :D Jedná se o knihy Vypravěčka a Dívka, která se dotkla nebe. Moc se na ně těším, snad bue Ježíšek hodný. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypravěčku už mám doma, zatím jsem do ní jen nakukovala a je to vážně krásný příběh... A Dívku, která se dotkla nebe si chci koupit po Vánocích. Také mě hodně zaujala. :-)

      Vymazat
  2. Mandaly mám už dlouho a zamilovala jsem si je hned. Bohužel nemám tolik času kolik bych chtěla.
    Destrukční deník jsem si koupila dnes, a směju se u toho, divím se u toho, užívám si to, rozhodně to nebyla chyba a na nervy vřele doporučuji!
    zavk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.