Knižní výzva na rok 2019

Rok 2019 začal, a že bych se konečně vrátila k psaní o přečtených knihách? Mám chuť sepisovat dojmy z knih, nezávazně a jen tak pro radost. Tak snad se konečně dokopu něco sepsat. Knižní výzvu od Ells neberu jako výzvu, ale spíš mi slouží jako přehled přečtených knih na daný rok.  :-)


Kde jsou doby, kdy jsem knihy nasávala jako houba, protože jinak není možné, abych toho tolik přečetla. Těch pár let jsem vlastně jiné zájmy než knihy neměla, ale teď se snažím tvořit, kreslit a básnit, takže na čtení už nemám moc času. A dokonce se mi stává, že nemám na čtení ani náladu, což už je u mě hodně zvláštní. :-)

Na rok 2019 jsem si dala Knižní předsevzetí...

Přehledy knižních výzev a přečtených knih:
rok 2012 - přečteno 168 knih
rok 2013 - přečteno 170 knih a 52 868 stran.
rok 2014 - přečteno 160 knih a 46 256 stran a poslechnuty 2 audioknihy.
rok 2015 - přečteno 109 knih a 33 935 stran a poslechnuty 3 audioknihy.
rok 2016 - přečteno 81 knih a 25 771 stran a poslechnuta 1 audiokniha.
rok 2017 - přečteno 95 knih a 19 759 stran.
rok 2018 - přečteno 68 knih a 14 684 stran a poslechnuty 2 audioknihy

Na rok 2019 jsem si stanovila výzvu na 90 knih, tak uvidím, jak to dopadne. Chtěla bych přečíst nějakou klasiku a vrátit se k oblíbeným knihám, ale také číst nějaké knihy nové, tak to určitě zase nebudu vůbec stíhat číst. :-D


LEDEN
1. 
2. 
3. 
4. 
5. 
6. 


Komentáře

  1. Já teda teď poslouchám audioknihy čím dál tím více. Je to stejné jako podcasty, dá se u toho pracovat. Jasně, člověk se na to plně nesoustředí, na druhou stranu má čas alespoň na nějakou duchovní stravu. Bohužel kvůli času mám na čtení strach jenom večer před spaním, ale to u toho hned usínám. Takže lepší audioknihy v práci nebo v autě. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si spíš než knižní výzvy dávám pohybové výzvy, abych se více hýbala a cvičila. Na gauči s knížkou klidně proležím celý víkend, ale pak toho v létě na pláži lituji. Teď jsem si pořídila sportovní řemínky Apple Watch 3 a chci začít běhat. Ale jako teda dostat se ven v téhle zimě, to není nic pro mě. :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.