Momentky (12) z výletu

Jak jsem již psala v úterý 16. září jsem jela vlakem na výlet za knihami do Prahy a setkala jsem se s Narciskou z blogu Hnízdo zvrhlé Narcisky. Byl to krásně strávený den, kdy jsem nakonec ani moc nefotila, ale přesto tu pro vás mám pár fotek. Jsou hlavně z břehu Vltavy a asi jsem si zamilovala labutě. Tyto krásky jsou velmi fotogenické. Jen upozorňuji, že vše fotím mobilem, takže nečekejte zázraky. :-)

Ach, ty krásné labutě... krmila jsem je mými sušenkami, tak snad to chuděry přežily. :-)


Na Vltavě je hodně labutí, až mě to trochu překvapilo. Ale nejlepší je, jak jsou vycvičené. Jakmile si někdo sedne ke kraji řeky, tak už plují pro svačinu. :-)

Kromě labudí jsou na Vltavě krásné mosty a celkově okolí je nádherné.

Pražský hrad v pozadí... 
Já vím, není moc vidět, ale je detail následující fotky a blíž jsem se k hradu nedostala. Přece jen jsme v Praze nebyly za památkami, ale za knihami.

Na Vltavě

Výletní lodě se mi hrozně líbí, připadají mi vznešené a krásné.

Na břehu Vltavy je spousta věží.

Upír Lestat mě na výletě doprovázel a ve vlaku mi dělal společnost.

Hokus pokus o uměleckou fotku...

... další pokus. No nic, radši se o to nebudu pokoušet. :-)

Nemohu si odpustit se ještě jednou pochlubit s nakoupenými knihami.

Celkem dvanáct knih...

... a několik pohlednic a záložek.

Mějte se krásně, užívejte podzimu a příští středu naviděnou s dalšími momentkami.

Komentáře