Momentky (11)

Po dlouhé době tu pro vás mám další momenty. Vím, zanedbávala jsem blog, ale to se změní a s momentkami se budete setkávat každou středu. Připravuji i nějaké novinky, takže se máte na co těšit.

  Krásná kniha, kterou jsem nedávno četla. Recenze bude snad brzy, vím, že to lajdám.

 Lentilkový motýl, aneb když se nudím... Jak je vidět, tak kreativita je všude. :-) Kdo si hraje, nezlobí.
Lentilky zbožňuji pro jejich barevnost. Vždycky mi zvednou náladu a já je mám stále po ruce.

 Další úchvatná kniha, která je vlastně takový netradiční průvodce po Paříži...zábavný, čtivý a plný zajímavých věcí.

 Osmisměrka z Týdeníku Klatovska. Pustila jsem se do ní z nudy, ale zase mě to hrozně chytlo, takže budu po delší době zase "luštit" osmisměrky. :-)

 Když se nudím, tak si občas čmárám...No, a tohle z toho vzniklo. Dívka s drakem. :-) Já vážně neumím kreslit.

Na závěr nesmí chybět Whitee, který vysedává na okně a pozoruje okolí. Jeho oblíbená činnost. :-)

Tak zase příští středu...

Komentáře

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.