Cookies

Mám tu pro vás další recept na sušenky, tentokrát to budou výborné Cookies s kousky čokolády. Asi si říkáte, abych si už dala pokoj, ale já sušenky prostě zbožňuju a pořád nějaké mám doma. :-)


Ingredience:
200 g polohrubé mouky

½ balíčku prášku do pečiva

80 g Hery

80 g cukru krystalu

50 g čokolády na vaření
1 vejce


Postup:
- Čokoládu si na prkýnku rozsekáme na kousky. Záleží, jak velké kousky v sušenkách chcete.

- Do mísy nandáme mouku, prášek do pečiva, změklou Heru, cukr a vejce. Vše zpracujeme do hladkého těsta a dáme asi na 30 minut vychladit do ledničky.

- Plech si trochu vymažeme, nebo můžeme vyložit pečícím papírem. Z těsta vytvarujeme kuličky o velikosti vlašského ořechu, do níž zapracujeme pár kousků čokolády a mírně zploštíme na placičku. ---

- Položíme na plech a mezi sušenkami děláme větší (asi 5 cm) mezery. Plech dáme do předehřáté trouby a pečeme na 160´C asi 25 minut.



Poznámky:
- Pokud více sladíte, tak si do receptu přidejte více cukru, záleží na vaší chuti.
- Heru si nechte změknout (klidně přes noc), jinak se vám těsto bude hůře zpracovávat.
- Já používám čokoládu na vaření, ale klidně si do sušenek dejte kvalitní hořkou.
- A kousky čokolády můžete do těsta zapracovat rovnou a pak už jen dělat kuličky, jen si pohlídejte, aby v některých sušenkách nebylo čokolády moc a v jiných skoro žádná. Já čokoládu zapracovávám až do kuliček, protože to tak mám ohlídané.
- Dobu pečení a teplotu si raději vyzkoušejte, protože každá trouba peče jinak.

Komentáře

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.