středa 23. dubna 2014

Nákup knih - Den bez DPH -15% (video)

Zdavím,
dnes byl den bez DPH a já se vydala na nákupy, přestože jsem nemocná. Mám rýmu a kašel, ale nakonec jsem natočila i video, tak mi snad budete pořádně rozumět. Trochu huhlám a nemůžu dýchat, ale jinak v pohodě.
Zašla jsem do knihkupectví Léto, u nás v Klatovech a užila si krásnou atmosféru mezi regály malého obchůdku, kde mají překvapivě velký výběr ode všeho a pokud něco nemají, tak klidně objednají cokoliv čtenář chce a potřebuje. 

O patro výš je papírnictví a v dalším patře je obchod s oděvy. Hezky všechno pohromadě. :-)

A tady je slibované video. Omluvte sníženou kvalito, jako obvykle je natočeno na mobil, který držím v ruce, takže se obraz krásně klepe na všechny strany. :-) Navíc mám pořád plný noc a chce se mi smrkat. A aby toho nebylo málo, tak jsem se dost přeříkávala, ale nemám hlasivky, abych natočila další video, vše je na první pokus. 
 Mějte se krásně, nakupujte knihy a hodně čtěte.
Zdeňka M.

4 komentáře:

  1. Hezké video, škoda, žes nenatáčela rovnou v knihkupectví (ne že já bych si něco takového troufla) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné knížky! Já to letos bohužel nějak prošvihla. :/

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že dnů bez DPH by mohlo být do roka víc:) Já jsem letos původně žádný nákup neplánovala, ale samozřejmě jsem neodolala:) Jestli to takhle půjde dál, budu utrácet víc za knihy než za jídlo - budu si říkat, že mám radši duševní potravu:)

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za váš komentář.