Nákup knih - Den bez DPH -15% (video)

Zdavím,
dnes byl den bez DPH a já se vydala na nákupy, přestože jsem nemocná. Mám rýmu a kašel, ale nakonec jsem natočila i video, tak mi snad budete pořádně rozumět. Trochu huhlám a nemůžu dýchat, ale jinak v pohodě.
Zašla jsem do knihkupectví Léto, u nás v Klatovech a užila si krásnou atmosféru mezi regály malého obchůdku, kde mají překvapivě velký výběr ode všeho a pokud něco nemají, tak klidně objednají cokoliv čtenář chce a potřebuje. 

O patro výš je papírnictví a v dalším patře je obchod s oděvy. Hezky všechno pohromadě. :-)

A tady je slibované video. Omluvte sníženou kvalito, jako obvykle je natočeno na mobil, který držím v ruce, takže se obraz krásně klepe na všechny strany. :-) Navíc mám pořád plný noc a chce se mi smrkat. A aby toho nebylo málo, tak jsem se dost přeříkávala, ale nemám hlasivky, abych natočila další video, vše je na první pokus. 
 Mějte se krásně, nakupujte knihy a hodně čtěte.
Zdeňka M.

Komentáře

  1. Hezké video, škoda, žes nenatáčela rovnou v knihkupectví (ne že já bych si něco takového troufla) :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné knížky! Já to letos bohužel nějak prošvihla. :/

    OdpovědětVymazat
  3. Mi teda ten den bez DPH přijde jako taková obíračka jako dny dopravy zdarma nebo black friday. Jasně, že jsou krámy, kde se to asi vyplatí. Ale velké sítě knihkupců ty ceny upraví dopředu. :/ Což je škoda samozřejmě. Nicméně já nejdu moc po slevových akcích, ale spíš mám vybrané knihkupce, kteří mají dobrý copywriting a celkově komunikaci se zákazníky. Už jsem párkrát řešila v knihkupectví i reklamaci nebo vrácení špatného dárku a to se pak podobné knihkupectví vyplatí více, než to nejlevnější.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.