Momentky (4)

Je tu další středa, a proto jsem připravila nové momentky. Prozradím vám, že příště se ponesou plně ve velikonočním duchu... :-)
Tohle všechno přinesli pošťáci jen běhen pondělí a úterý... je vidět, že se blíží Velikonoce.
Dolní řada zleva - pohledy od Marie, Nataši a Máťi. Moc vám holky děkuji, že jste si vzpomněly. 
Horní řada zleva - záložka, kterou jsem vyhrála od Kath z blogu kathsworldofbooks.blogspot.com, úžasná velikonoční pohlednice od mé dopisní přítelkyně Hanky (girlwithpoppies.blogspot.cz) a dopis od Sarah z Anglie. Taktéž všem moc děkuji.

Promiňte za špatné osvětlení, je to foceno večer. Pochybuji, že někdo uhádne, co jsem to pastelkami kreslila, a tak vám to řeknu. Je to Doktor se svou "modrou policejní budkou" TARDIS
Tenhle výjev mě napadl při vymýšlení básně "Modrá budka draky zachraňuje".
Konec draků se blíží,
zachránit se dají stěží,
Doktor už jim telefonuje,
modrá budka se objevuje.
.
TARDIS je zevnitř větší,
vše je tak o moc snazší,
draci jsou už v zástupu,
čekají u velkého sloupu.
.
Doktor prsty luskne,
jen to v tichu mlaskne,
dveře budky se otvírají,
draci radostí hýkají.

Můj kocour Whitee neustále někde leze, nyní jsem ho zachytila v zajímavé poloze na naší tiskárně...

Další super momentka... fretka Todd pobíhá po autě, zatímco jsem čekala na tátu, až přijde.
Během jízdy se Todd chová spořádaně a leží ve své tašce. :-)

Jěstě jsem vám tady neukázala naše dva hafany, a tak to jdu napravit.
Tohle je náš dalmatin - fena Deny, kterou máme z psího útulku.

A tohle je náš labrador Káro, náš mírně přerostlý, postelový mazlík. :-)

Komentáře

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.