Momentky (3)

Začalo mě bavit fotit momentky, proto se s nimi budeme setkávat každý týden ve středu. Ano, blog chce trochu pořádku, takže Momentky budou vždy ve středu, ať se máte na co těšit. :-)

Tohle milé překvapení na mě čekalo ve schránce minulý čtvrtek. Našla jsem si novou přítelkyni na dopisování přes www.studentsoftheworld.info. Jmenuje se Sarah a je z Anglie. Obálku úžasně ozdobila, takže jsem byla mile překvapena. Vlastně se i divím, že to "česká pošta" doručila. :-)

Měla jsem chuť na něco sladkého, takže jsem si uvařila šípkový čaj a otevřela krabičku s velmi chutnými sušenkami, kterou jsem dostala od své kamarádky Lucky. Moc děkuji. Ráda si na nich pochutnávám. :-)

Žluté narcisy, prostě krása. Dala jsem si je ven na okno, jen aby pěkně kvetly a příjemňovali mi den. Je krásné na to okno koukat. :-)

Žlutá je letos má oblíbená barva, takže venku na okně mám i žluté a žluto-fialové macešky.
Svět je s barvami veselejší.

Kočičky jsou krásné a k jaru prostě patří. Nač je trhat a nosit si je domů, když se na ně můžete chodit dívat do přírody. :-)

"Co jsou vlastně vzpomínky z dětství? A jak dokázat jejich věrohodnost? Stačí ale, že existují v tvém srdci, k čemu důkazy?"
Nádherná kniha Hora duše (orig. Lingsham), kterou napsal Gao Xingjian, nositel Nobelovy ceny za literaturu z roku 2000. 

Musím se pochlubit, zase mi kvetou fialky. Přišlo jaro a ony se začaly krásně vybarvovat.
Jen je zajímavé, že mi kvetou pokaždé trochu jinou barvou.

S květinami je pokoj krásnější. A já miluju fialky. :-)
Už mi zabírají dvě poličky. A budu je muset přesadit.


Trochu jsem si hrála a vznikla z toho kombinace živých a umělých květin.
Koupila jsem si fialové tulipány a aby jim ve váze nebylo smutno, tak jsem je doplnila umělým břečťanem a žlutými kvítky.
 
Na Toddíko nesmím zapomenout... no, on by mi to ani nedovolil.
Byli jsme na procházce a on se rovna rozhoduje, jestli už je unavený, nebo zda se ještě půjde proběhnout.
Té tašky se nelekejte, to víte, spíchla jsem jí ze zbytku látky a ještě v ruce, proto ty velké stehy. :-)

Fretka Todd na procházce

Na závěr můj kocour Whitee...ten nesmí nikde chybět.
Zrovna jsem přerovnávala a uklízela knihovnu, když mi obsadil jednu polici. A jak se krásně roztáhl, aby se tam už nic nevešlo. Prostě nádhera. :-) Je to moje zlatíčko.
A to je zase vše, uvidíme se příští středu... :-)

Komentáře

  1. Kocourek i Todd jsou úžasní!! Hodně lidí říká, že fretka je stejně tak skvělá, jako pejsek. Že se dokáže s člověkem úžasně kamarádit... mě celkem láká, že bych si fretku taky pořídila :-)
    Každopádně fotky super!! Kytičky nádherné a ta obálka dopisu je dokonalá.
    Měj se krásně Zdeni, těším se na další články! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, fretku jsem naživo snad ještě neviděla. Narcisky mi už odkvetly, ještě jsem se nedokopala s nima nějak naložit... Máš to pěkně jarní!

    OdpovědětVymazat
  3. Greetings from Florida! I'm bored to tears at work
    so I decided to check out your site on my iphone during lunch break.
    I enjoy the info you provide here and can't wait to take a look when I
    get home. I'm amazed at how quick your blog loaded on my cell phone ..
    I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow,
    superb blog!

    Here is my homepage; Warframe Free Platinum

    OdpovědětVymazat
  4. Hrníčku jsem také nedokázala odolat a koupila si ho :-) Narcisky i macešky vypadají překrásně, koupila jsem si asi před půl rokem taky jednu fialku, ale nějak mě zlobí a nechce mi kvést :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you wrote the book in it or something.
    I think that you could do with a few pics to drive the
    message home a bit, but instead of that, this is wonderful blog.
    A great read. I will definitely be back.

    Feel free to visit my weblog :: myVEGAS Free Chips

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.