Každá drobnost přinese velkou radost...

Zdravím vás všechny,
jak jste si užívali slunečních dnů? Já jsem ráda vysedávala na zahradě a četla si, naši hafani (Káro a Deny) mi dělali společnost a já si odpočinula. Sluníčko jsem už potřebovala jako sůl, protože zima byla dlouhá a jaro chladné a mokré, takže vykřiknout: "Hurá!" za každý paprsek hvězdy v naší soustavě. A přestože nás nyní čeká několik dní deště (nebo to alespoň hlásí), tak to přijmu s úsměvem, protože mi to alespoň zalije kytky na balkoně. :-) 
I vyprané prádlo může dělat radost, hlavně když sedíte na lavičce a máte takovýhle nádherný výhled... Náš labrador Káro potřeboval vyprat své dva plyšové psy, a pak se na ně chodil koukat, jestli mu je ze sušáku někdo neukradl. :-)

Hlavní se radovat z čehokoliv, co vás potká, ať už je to cokoliv. Každá drobnost přinese velkou radost... A nemusí jít nutně o dárek, klidně si něco malého kupte, hlavní je, že se vám to líbí a přinese vám to štěstí. Nebo naopak někoho obdarujte, i to vám jistě udělá radost, a nejen vám. Stačí jen chtít a hlavně se odhodlat, udělat si svět krásnější, i kdyby to bylo jen na okamžik, třeba v podobě zmrzliny, nebo dobré večeře.

Když mluvím o večeři, tak tady je má dnešní radost - obložený talíř.
Miluji sýry všeho druhu, a tak tu mám eidam, nivu, "mazlavý" sýr a doplnila jsem to rajčetem, které též mám ráda. Skvělá mňamka, na které si ráda pochutnám.

Víte, co mi udělá asi největší radost? Když i po roce vykvetou mé bílé "nízké" karafiáty, které mám na balkoně v truhlíku. Já nejsem žádný pěstitel nebo zahradník, ale květiny mám ráda a ještě radší je mám kolem sebe.
Vidíte též moji čarodějnici, která na balkoně přečkala zimu a nyní si užívá sluníčka a vůně karafiátů. :-)

 Jak říkám, mám ráda květy kolem sebe, a tak jsem si odstřihla pět květů a dala si je v pokoji do aranžovací hmoty. "Žabička" mi je hlídá.
Pohledy či dopisy jsou další mou radostí, a vždy mi udělá obrovskou radost, pokud nějaký najdu ve schránce. Bohužel mi pisatelů obývá, protože každý je toho názoru, že posílat někomu pohlednicový pozdrav je přežitek.

Moje sluneční brýle, které mám již z loňska, ale letos si nové asi kupovat nebudu. Značkové rozhodně nejsou, přesto se mi líbí a mají zajímavé detaily. Nasadit si je, a to je pak svět hned vesejší... :-)

A na závěr tu mám tři nové záložky do knih, které jsem si vyrobila. Nějak mě jejich výroba v poslední době chytla, tak se nespíš můžete těšit na další. A to mě teď napadlo, stáli byste o nějakou soutěž o ně? 
I když na druhou stranu docela pochybuji, že by je někdo chtěl. :-D

Tak to by pro dnešek stačilo, zase jsem si během týdne udělala několik drobných radostí a to mi hned život připadá veseleší. Nikdy by mě nenapadlo, že takhle mlé drubnosti dokážou přinést tolik radosti. A za tenhle mový přístup musím poděkovat Vivi, která mi svým blogem a články ukazuje, že ke štěstí stačí opravdu málo...

Možná se tu za týden opět sejdeme a já se s vámi podělím o další drobné radosti, nebo jsem si to alespoň předsevzela a týden, jsem to dokonce i dokázala vydržet. :-D

Komentáře

  1. Krásné fotky.. :) A určitě chtěl.. :) Jsou to pěkné záložky.. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné!!
    Zdeni jsem moc ráda, že bereš život veseleji a víc pozitivně. To je důležité, protože žijeme jen jednou a jak už říkal můj milovaný Jack Dawson: "Ať každej den stojí za to"
    A právě jak jsi psala - i malé drobnosti a radosti jsou důležité, protože dokáží projasnit naše dny a životy :))
    Jsem opravdu ráda za to, že takhle koukáš na svět :))
    Tím dáváš inspiraci i mně, protože teď nemám zrovna nejlepší období a takové nakopnutí potřebuju, takže děkuju :))
    Měj se krásně, užij si zbytek středy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za tvůj komentář, který mi udělal radost. Jsem ráda, že jsem tě mohla alespoň trochu "nakopnout". :-D Přeji krásné léto a hodně radosti. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.