pondělí 7. října 2013

Projížďka na kole je radost!

V úterý 1. října jsem potřebovala do Předslavi na poštu, tak jsem vytáhla kolo a jela se těch pár kilometrů projet. Skvěle jsem si pročistila hlavu, navíc bylo krásně slunečno a teplo. Příroda je nádherná, a tak jsem se mohla kochat. :-)
Moje kolo...není sice nic extra, ale na to moje popojíždění a kochání to bohatě stačí. ;-)

Hurá do přírody, která je teď na podzim snad nejkrásnější v roce!
Kolem cest jsou samá pole, louky a lesy.
Kukuřice byla letos všude. Alespoň že ne řepka, to pak je na mojí alergii to pravé.
Makov už vykukuje. Za chvilku jsem doma.
Nelekněte se! Jsem nenamalovaná a obarvená na červeno.
 Taky rádi jezdíte na kole? Já určitě, jen v poslední době už ne tak často. Ale musím si užít podzimu, než mi napadne sníh, to pak kolo spí zimním spánkem. A já možná taky. :-) Á, dneska jsem nějaká smajlíková, tak je omluvte. 

Kolo je pro mě opravdu radost a v žádném případě ne malá. Uklidním se, pročistím si hlavu na čerstvém vzduchu a ještě mám pohyb. Co více si přát? Možná jen dobrou náladu všem... Vyražte na kolo a bude vám krásně.

Hlavně si užívejte podzim a mějte dobrou náladu!

3 komentáře:

  1. Kolo bohužel nemám, naposledy jsem na něm jela už hoodně let zpět. Ale chtěla bych. :-) Každopádně takový krásný výlet do přírody je super. Ať na kole nebo pěšky. Máte krásné okolí. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. hmm, na kole jsem dlouho nejela (ačkoliv jízda na kole je úžasná), ale je to zčásti i tím, že bydlím hluboko ve městě a trvá mi na kole půl hodiny šlapání než se aspoń dostanu na nějakou cyklistickou cestu :-D (a ten obrovský kopec, co mě čeká na cestě zpátky...brr :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj :)), nominovala jsem tebe do jednoho Tagu, budu moc ráda když se zúčastníš :) - http://mojenejnejknihy.blogspot.cz/2013/10/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za váš komentář.