Podzimní soutěž - vítěz

Tak a máme tu konec "Podzimní soutěže", kde jste mohli soutěžit od 16. do 30. září 2013. Doufám, že se vám líbila, přotože podobných o knižní záložky hodlám do budoucna dělat dál a třeba jen na sociálních sítích. Uvidíme. Co kdyby jsme si příští týden zasoutěžili o nějakou knihu? Více se dozvíte 7. 10., tak se máte na co těšit.

Vaším úkolem bylo napsat komentář pod článek se soutěží a odpovědět na otázku "Jak vnímáte podzim?".

A tady je několik vašich odpovědí:
 "Podzim je krásné období, které vyzívá ke snění. Listí se barví do mnoha barev, zrají kaštany i jeřabiny a svět je najednou nejbarevnější z celého roka. Na někoho sice upadá deprese, ale já si podzim užívám plnými doušky. Jen pokud prší, tak je okolí chmurnější, jenže po nějaké době opět vysvitne slunko a bude zase krásně. Miluju podzim." - Diana
 "Všichni vždycky básní jaký je podzim úžasný. Úžasné barvy, ani teplo ani zima - prostě příjemně, ale já osobně si myslím, že ti lidé si představují jen babí léto. Já si podzim přestavuji, jako brzké vstávání za tmy, nekonečné lijáky a první sníh, který zvěstuje studenou, mokrou a krutou zimu. Jediné, co se mi na podzimu líbí je nakupování nového oblečení. :) Jinak respektuji názor každého, všichni jsme jiní a tohle je můj názor! S pozdravem Lea :)" - Lea
"U podzimu mám ráda jak se do krásných barev mění listí, a osobně bych řekla že je na přírodě asi nejvíce z ročních období právě na podzim videt ta změna, jak něco odumírá aby se to pak zase na jaře pěkně urodilo. Ale to je asi tak jediné co se mi líbí pak ještě jedině babí léto. Jinak nemám vůbec ráda podzimní plýskanice, pršení, pošmourno, tmu a to že hned po podzimu nastane zima která mi sice své kouzlo ale jinak ji taky nemám ráda. No takže celkově podzimu moc nefandím, musím se oblékat, stále tahat deštník, je zima a vítr. Ale ještě plus je že mám více času na čtení protože moc nevylézám ven." - Melissa
 "Ani moc nevím jak ho vnímám. Určitě ho mám podzim ráda. Ráda koukám na stromy, jak mají krásně barevní listy. Ale nemám ráda, když prší, protože nerada nosím hromadu vrstev oblečení. Jsem radši venku, než sedět zavřená doma. Zase když sedím doma, je více času na čtení vím, ale to bude hlavně i v zimě. To budu trávit domu času dost." - TerushQaH
"Jeseň beriem ako obdobie, kde musím ísť zase do školy, čiže aj z tejto trochu negatívnej stránky. Ale zase jeseň mám veľmi rada. Mám rada tie farby, počasie, to že mám narodky :-). Na jeseň vždy spomínam na leto, na nových ľudí čo stretla a teším sa na ďalšie, ale zároveň si ju užívam že som zase so starými priateľmi a to počasie, ktoré dáva úžasné farebné kombinácie. :)" - Christine
Všem moc děkuji, že se soutěže zůčasnili, ale vítězem může být poze jeden a kdo jím bude? Tak o tom rozhodně osud, budu totiž losovat pomocí Random.org.

Vítězem se stává...
Diana 

 Gratuluji a cenu zašlu během týdne.

 Mějte se krásně a užívete si podzim.
Zdeňka M.

Komentáře