Momentky (8)

Další různorodé momentky jsou tady... Léto se blíží!!!
 Víte, co miluji na horku a slunečném počasí? To, že si můžu kupovat zmrzlinu nebo mou oblíbenou ledovou tříšť. Tentokrát jsem si ji dala s colou. Vynikají osvěžení!
Nebojte, kelímek byl vrchovatý, ale já už to stačila vycucnout. :-)

 Časopisy na léto... hrozně ráda si je prohlížím a hledám inspiraci.

 Malé radosti. Miluji slunečnice, mám je na pohlednici a plechovce.
V létě nesmí chybět cukrová vata, třešňová Fidorka, ovocný lesk na rty a mléko na opalování.

 V plechovce se skrývají sáčky s různými čaji, které ráda piji.

 Tohle není naše kočka. Žije v jednom domě poblíž Kauflandu a často i tam někde vídám... v trávě, střeše garáže, chodníku nebo zídce. 
Tentokrát ležela u plotu.

 V jednoduchosti je krása. I samotné kapradí může ve staré váze vypadat elegantně.

 Sušené květiny v "džínové" váze. V mém pokoji se to doslova vyjímá.

 A na závěr jsem tu já!
Vážně miluji ledovou tříšť.
Nevím proč, ale připomínám "masařku". :-)

 To je pro dnešek všechno. Uvidíme se zase za týden ve středu.

Komentáře

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.