Narozeninové momenty, aneb další setkání s Narciskou

Jak lépe oslavit narozeniny, než setkáním s přítelkyní. Ano, v úterý 25. října jsem měla narozeniny, tak jsem si ve středu udělala výlet do Plzně za Narciskou. Kdo sleduje můj FB, tak už to ví. Původně jsem se o to nechtěla tady vůbec rozepisovat, ale musím se pochlubit úžasnými dárečky, které jsem dostala. Nikčo, moc a moc děkuji. :-)


     Nikča ví, že mám ráda Francii, Paříž, levanduli, čaje a krabičky, takže udala tón fialové. :-) Už jen ta dárková taška je boží. A to ostatní... no, prostě nádhera. Já vážně musela být pořádně hodná, že jsem dostala tolik dárečků, až jsem si připadala, jako kdyby byly Vánoce. :-D

     Krásné krabičky obsahovaly skvělé tajemství. Čajíky teď na podzim určitě využiji a v té druhé krabičce byly korálky či jiné komponenty na tvoření. Zatím jsem zkoušela vyrobit jen pár jednoduchých náušnic, a teď už se nemůžu vymlouvat, že nemám z čeho tvořit, takže se konečně mohu dát do práce. :-)


     Vím, že se hrozně opakuji, ale další věcičky jsou stejně boží jako ty předchozí. :-) Diář a zápisník se stejným desingem, kapsička se sovičkami, pytlík sypaného čaje a krásný hrneček. Papír s ozdobným Happy birthday v sobě ukrývá poukaz na 300 Kč do mého oblíbeného e-shopu Svět pásek. No, objednávku už mám skoro připravenou. ;-)


A milé přání nesmí chybět...
Moc děkuji za všechno.


Ještě se můžete podívat na jednu knihovní momentku.
S Narciskou hrozně ráda chodím do knihkupectví, antikvariátů a teď i do knihovny. :-)


V CrossCafe se s Nikčou scházíme dost často, takhle vypadal můj "narozeninový" oběd.


A to je všechno, bohužel jsem usela z Plzně už ve tři hodiny odpoledne, abych stihla přesednout na další bus směr domů. Jen co jsem dorazila domů, tak hned ve dveřích se na mě vrhl náš labrador Káro, se kterým jsem se tedy šla ještě proběhnout na louku. :-)

Komentáře

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.