#kniholeto (část druhá)

Výzva #kniholeto běží neúprosně dál a já už vím, že ji celou nenaplním. Nějak nestíhám pravidelně (nebo do zásoby) fotit knihy na daná témata. No, co se dá dělat, ale nějaké fotky už mám, tak se na ně jukneme. :-)

10. Přijel k nám cirkus
 V cirkusu jsem nebyla ani nepamatuji, a tak se do něj vydávám pomocí dětské knihy. Milé čtení, které pobaví. :-)


11. Kniha a svíčka
 Svíčky si ke čtení zapaluji moc ráda, k nelibosti mého kocoura Whiteeho, který se raději před tím "smradem" někam uklidí.


12. Cesta do Anglie 
  Do Anglie mě to nikdy moc nelákala. Já jsem spíš na Francii nebo Itálii, což ovšem neznamená, že si nepřečtu knihu z Anglie. Například mezi mé oblíbené autory patří Thomas Hardy.


13. Námořnické barvy 
 Tentokrát laděno do modra. Přiznám se, že moc ráda plavu, ale lodě mě nikdy nezajímaly.


15. Kniha a květina
 Když se řekne spojení "kniha a květina", tak mě hned napadne nádherná kniha Dáma s kaméliemi a pohádka Kráska a zvíře.


16. Barva písku
 Písek má mnoho odstínů, ale u mých knih je spíš hnědo-béžová. :-) Ó, představuji si, jak sedím na pláži pod slunečníkem, čtu si oblíbenou knihu a upíjím melounové osvěžení.


17. #shelfie 
 Nikdy jsem focení shelfie nepřišla na chuť, vlastně nechápu, proč se lidi musí fotit před vším, co vidí. Chápu, líbí se jim nějaké umění (socha, stavba...), ale to neznamená, že si zkazím fotku tím, že se na ní vecpu, ne?
No, tak jsem se zvěčnila před obdobou knihobudky. V Klatovech je "Kniha na lavičku"... ve výklenku v průchodě jezuitské koleje je několik polic, kde si mohou lidé vybrat knihu a sednout si s ní na lavičku. Můžou si jí odnést, nebo zase vrátit.


Takhle vypadá "Kniha na lavičku" v celé své kráse, aniž jí fotku kazím tím, že před ní stojím.


22. Kniha a příroda 
 V létě se ráda vydávám do parků, kde si čtu na lavičce, ale nesmí být příliš velké vedro.
Espressologii jsem fotila po cestě u květin, jelikož jsem si jí brala sebou do Café Jednorožec, abych si jí zvěčnila s espressem k recenzi. :-)


A příště nás čeká třetí, a poslední část #kniznicervenec.

Komentáře