Halloweenský maraton čtení

Když jsem včera objevila na blogu Knižní útočiště výzvu, že pořádá Halloweenský knižní maraton, tak jsem vykřikla radostí a hned věděla, že do toho půjdu. I když si to udělám podle svého a všech úkolů se nezúčastním.;-) 


Sice obvykle jdou tyto čtecí maratony úplně mimo mě, jelikož dost často jsou pouze jednodenní a já si prostě nemůžu dovolit číst celý den, dokonce ani o víkendu, protože někdo musí vyprat, povésit prádlo, uklidit, uvařit… vím, že jsou to nudné činnosti, ale bohužel žádného domácího skřítka nemám, a tak to někdo udělat musí.
Tady je ovšem čas celý týden (25. - 31.10.), navíc mám v neděli 25. října narozeniny, a tak legrace musí být. Sice jsem zvědavá, kolik toho nakonec přečtu, protože v týdnu budu číst nejspíš jen po večerech, ale jako výzva je to skvělé. :-)

Halloween neslavím, ale nějakou radost si udělám. Před dvěma lety jsem si pořídila aromalampu s motivem šklebícího se obličeje, která umí taky navodit tu správnou strašidelnou atmosféru. :-) Rozsvicuji ji i během roku a tak nějak mi pokaždé zvedne náladu. Vlastně je to tedy "lampička na dobrou náladu". ;-)


A v loňském roce jsem se odhodlala něco si vytvořit. Dlabat dýni se mi nechtělo, taky nejsem příliš manuálně zručná, proto jsem si ulehčila práci a vytvořila dva svícny ze sklenice, lepidla, barevného papíru a svíčky. Rozhodně je do rychlejší, ale stejně hezké. Moje dvě obludy. :-D


A na co se tedy můžete těšit během Halloweenského knižního maratonu?
Aktuality okolo maratonu se dozvíte spíše na mém Facebooku nebo Twitteru. Budu tam psát kolik jsem toho za den přečetla a přidávat nějaké fotky. Jen doufám, že mi nebude příliš blbnout připojení, které je až zoufale pomalé a nestálé.

  • Číst – alespoň 150 stran denně
Na programu je zvláštní agent FBI Pendergast, což je série thrillerů s malou příměsí hororu – třeba v prvním díle s názvem Relikvie pomáhal vyšetřit vraždy v muzeu, kde prý nějaká příšera zabijí lidi a požírá část jejich mozku. A právě Pendergast musí odhalit, zda se jedná pouze o šíleného člověka nebo o skutečné vraždící božstvo Mbwun…
Vím, že nepřečtu celou sérii, ale konečně mám alespoň příležitost se do knih opět pustit, jelikož mám Pendergasta ráda, ale čas nikdy nebyl. Jen nevím, jak budu stíhat sepsat své názory na přečtené knihy, takže se jich nejspíš dočkáte až během listopadu.

  • Recenze a komentáře ke knihám
Aby to tu nestálo, tak zveřejním alespoň čtyři recenze, možná to budou jen „komentáře“, což je zachycení mého názoru na knihu, ale recenzí to nenazývám. V záloze jich mám docela dost, protože jsem to v posledních měsících lajdala a mnohem víc četla, než psala.

  • Vydlabat dýni!
Ano, letos jsem se rozhodla, že se do toho pustím a udělám si dýňovou lucernu na okno. :-) Zítra ráno si jdu koupit dýni a v týdnu budu dlabat. Držte mi palce, aby se práce povedla a já se při ní nezmrzačila. Myslíte si, že budu prsty ještě někdy potřebovat?

  • Napsat hororový příběh
Občas mám chuť něco stvořit, nejde o nic velkolepého, ale mě to baví. Dříve jsem měla sen o tom, že budu spisovatelka. No, všichni sní. Realita je ovšem jiná, ale i tak občas něco napíšu. Pokud tedy příběh spatří svět, tak bude na mém druhém "tvůrčím" blogu.

  • Soutěž
Tu v rámci maratonu dělat nebudu, ale zapsala jsem se do Halloweenského knižního hopu, takže od 31. října do 11. listopadu se budete moct zapojit a zkusit štěstí o knihu nebo nějaké knižní ceny.


Možná vymyslím ještě něco dalšího, ale to bude překvapení (jak pro vás, tak nejspíš i pro mě). Mějte se krásně a já si jdu na zítřek vyndat z knihovny Relikviář. :-)

Komentáře