Vánoční nadělení od Maglaiz (nedomluvený SWAP)

Na Vánoce si pro mě Maglaiz připravila velké překvapení, ale musím přiznat, že já ji překvapila první, když jsem ji poslal vánoční "sovu", neboli balíček s pár maličkostmi jako dáreček (něco jako dopředu nedomluvený SWAP). Ona jako správná "dopisní" kamarádka nelenila a co nejdřív poslala "sovu" ke mě. Jenže s ní vypustila i dva "kormorány" (dopisy) a vánočního "holuba" (polednici). Všechno ke mě dolétlo v pondělí 23. 12., takže Ježíšek naděloval včas. :-) Moc děkuju za všechno.

Dva "kormoráni" a jeden "holub" přinesli haldu čajů, na kterých si určitě pochutnám. Hrozně ráda piju čaje různých druhů.


Vánoční "sova" mi přinesla nějakou kosmetiku, nádherně optimistický zápisníček, úžasně nosatého "yettiho", čajíky a hlavně pytlík křížal.
Ty jsem přes Vánoce využívala, protože sušená jablka zbožňuju. Jen mi nebaví je sušit. :-)

A co vy? Píšete si s někým pomocí dopisů a pohledů?
Já tenhle způsob komunikace zbožňuju a vždy mi udělá radost, když mohu někomu napsat pár řádků.

Asi jsem vážně "dopisomil". :-D
Ještě ze základky si píšu už jen s jedním věrným, ale naštěstí jsem si narazila na několik bloggerek, které mají pro "hlemýždí poštu" stejnou slabost jako já, a tak si mám s kým dopisovat. Ráda dostávám psaní všeho druhu, ale ještě raději je posílám.
Možná jsem divná, ale miluju písmenkování dopisů, ten pocit, když ho napíšu, zalepím obálku a těším se, až ho pošlu.

Komentáře