Recenze: Hrana pokušení - Eve Berlinová

Další porce živočišných milostných hrátek BDSM, které vás nenechají chladné...

Blíží se svatba Dylan s Alekem, a tak za nimi přijíždí Mischa Kennonová, aby své kamarádce vypomohla v přípravách. Na večírku se ovšem seznámí s dominantním Connorem Gallowayem, s kterým si padnou nejen do oka, ale rovnou i do postele. Jde jim prostě jen o sex, a o nic víc, tak co by se mohlo stát.
Mischa je zvyklá mít všechno pevně v rukách a ve městě si také zařizuje věci okolo svého tetovacího studia, proto na nějaký vztah nemá čas. Connorovi to taktéž vyhovuje, protože on rozhodně nehodlá následovat své dva kamarády Aleka a Danta, kteří si našli trvalé vztahy s Dylan a Kyrou. A tak spolu Mischa a Connor stráví několik týdnů v posteli... Jenže svatba se blíží a s ní i doba, kdy se Mischa vrátí domů.
Skutečně jde oběma pouze o sex? Nebo k sobě cítí něco víc? Dokážou k sobě najít cestu, nebo to Connor pořádně zkazí?
.......

Třetí díl série hodně volně navazuje na předchozí díly - Hrana rozkoše (Dylan a Alec) a Hrana touhy (Kara a Dante). Každá kniha má jinou ústřední dvojice, ale ukazuje se, že svět je malý, a tak se dáma i pánové navzájem znají. Během příprav na svatbu se s nimi potkáme a opět se pobavíme, jelikož mužská (bývalá) dominantní část má neustále plno keců, ale skutek utek.

Jo, jo, jak to tak vypadá, a pokud bude autorka v sérii pokračovat, tak nám dominantní samci nejspíše vymizí, protože vždy někde potkají svou spřízněnou duši a usadí se. Tedy, ono to nebude tak horké, jak se může zdát, protože si nedokážu představit třeba Danta jako „podpantofláka“. Přesto se nám chlapci zklidnili a nyní jim bohatě postačí pouze jedna partnerka, což znamená v jejich bouřlivém životě velkou změnu.
Čeká snad stejný osud i Connora s Mischou? Nebo vážně zůstane pouze u sexu?
„Connor Galloway, Mischa Kennonová. Connor je Alekův kamarád. Bude i na svatbě. A dost vážně pochybuji, že by si Connor uměl uvařit vodu na čaj, natožpak něco upéct. Posledně, když jeli chlapci na čundr, se mu povedlo spálit i hotdogy.“
(str. 6 - 7)
Hrana pokušení je hravý erotický román, který pobaví věčným škádlením postav mezi sebou. Jen už to není tak osvěžující jako v předchozích dílech. Přece jen se díky měnícím postavám neustále opakuje téměř totožný vzorec děje, a to po třetí už může někoho omrzet. Ona si neumí představit submisivní roli a on je dominantní až to není hezké, ale přesto se to nějak vyvrbí a už zvoní zvonek ohlašující šťastný konec.

Uvědomuji si, že vám teď vlastně říkám, jak to dopadne, jenže závěr nemůže nikoho překvapit, jelikož od počátku bylo vše jasné. Tohle je taková pohádka pro dospělé ženy toužící po lásce, romantice a tvrdšího sexu.
„Bože, chlapi někdy dokážou být tak natvrdlí!“
(str. 327)
Mischa ráda řídí věci kolem sebe a vždy si myslela, že je dominantní, jenže pak potká Connora, a ten jí přesvědčí o opaku. Velmi zábavné je jejich slovní pošťuchování, u kterého se vážně nasmějete. A nebojte, i na Connora dojde a on se začne chovat jako pitomec, jenž netuší, co má dělat.

Knihu nelze zatracovat kvůli tomu, že má jednoduchý děj, prostě se jedná o erotickou romanci, od které nemůžeme čekat hluboké dějové linie. Na to tu není místo, zde jde o neustále hašteřivé partnery, kteří se provokují, pak se milují, pohádají se a zase se pomilují. Navíc si oblíbili BDSM, což přináší knize i vetší dávku tvrdšího sexu i experimentů, u kterých se služná žena může začervenat nebo uculit, ta neslušná to může chtít vyzkoušet. Fantazii se v lásce a sexu meze nekladou.

Když ještě chvíli zůstanu u hlavního tématu knihy, což je sex, tak ten je v ději dostatečně popisován do detailů, kdy můžeme vnímat i emoce hlavních postav, které během hrátek zažívají. Nečekejte přespříliš něžných polibků, protože Mischa klidně skončí s Connorem v posteli jen po několika hodinách, co se poznali. Není tedy divu, že se oba partneři plně oddávají živočišnému sexu a zažívají euforii.

Hrana pokušení je erotická BDSM romance, která dějem sice nepřekvapí, ale pokud tomuto žánru holdujete, tak bude pro vás to pravé oddychové počtení.

Hodnocení: 60 %
Velmi děkuji bux.cz za možnost získat výtisk k recenzi.