Vítací soutěž s bohyněmi - vítěz

Zdravím,
tak je má prví soutěž na tomto blogu ("Vítací soutěž s bohyněmi") ukonce, soutěžilo se od 17. února so 3. března 2013 a celkem se zůčastnilo 20 soutěžících, za což jim chci velmi poděkovat.

Soutěžilo se o knihu Žítkovské bohyně od Kateřiny Tučkové, která se mě osobně hodně líbila a šlo určitě o skvělý čtenářský zážitek, proto ji ráda předám dál, aby si ji mohl užít i jiný čtenář.
Já se totiž znám moc dobře a tuším, že bych se k ní hodně dlouho nevracela, jelikož na mě odevšat jukají další a další knihy, které jsem ještě nečetla a smutně na mě koukají z mé knihovničky či poliček.

Ale abych to tady zase příliš dlouho neokecávala, tak se raději mrkneme na vítěze, který jistě už netrpělivě čeká, zda nebude vylosován a odměněn za snahu s této soutěži.
Vítěze jsem losovala pomocí Random.org.

Vítěz "Vítací soutěže s bohyněmi" se stala:

Veronika Č.

Gratuluji a děkuji všem za účast.

Komentáře

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.