neděle 1. ledna 2017

Knižní výzva na rok 2017

Zdravím,
pokud počítám správně, tak už po šesté se zapojím do roční knižní výzvy, kterou pořádá Ells, za což jí patří velké díky. Já si výzvu vedu hlavně jako přehled přečtených knih a počet stránek, které zdolám za měsíc a nakonec i za celý rok. :-)



Když jsem si blog zakládala, tak jsem knihy hltala ve velkém a doslova je snad nasávala jako houba, jinak není možné, abych toho tolik přečetla. :-D No, každý se mění a já v poslední době už nečtu tolik jako dřív. Abych zrekapitulovala, jak jsem si v předešlých letech vedla, tak tady je přehled. 
Ell už vloni pro všechny nadšené čtenáře navýšila počet na celkem 240 knih za rok, což vím, že bych nedala, takže zůstanu u své oblíbeného počtu 120 knih, ale také se mi hrozně líbí ikonka k 70 knihám, takže i tu si sem dám. Nakonec uvidím, jak to celé dopadne. :-)


LEDEN
1. Kočkování (almanach), 80 stran
2. Predátor Omnibus - kniha třetí, 344 stran
3. Cech objevitelů (John Baird & Kevin Kostner), 770 stran
4. Stařec a moře (Ernest Hemingway), 112 stran
5. Vítězství orla (Simon Scarrow), 352 stran
6. Babičky: Mrtvý kuchař (Minna Lindgren), 304 stran
7. Žena s červeným zápisníkem (Antoine Laurain), 192 stran
8. Kráska a zvíře (Walt Disney), 96 stran
9. Historička (Elizabeth Kostova), 712 stran
10. Dračí úlet (Oldřiška Ciprová), 120 stran

V lednu jsem přečetla 10 knih a 3091 stran.

ÚNOR
11. Vetřelci vs. Predátor Omnibus - kniha první, 456 stran
12. Vetřelci vs. Predátor Omnibus - kniha druhá, 366 stran
13. Opatství Northanger (Jane Austen), 256 stran
14. Holčička, která nemohla snít (Sarah Beth Durst), 368 stran

V únoru jsem přečetla 4 knihy a 1446 stran.

BŘEZEN
15. Dracula: Krvavý Vlad III. Napichovač (Luboš V. Koláček), 198 stran
16. Simonův kocour (Simon Tofield), 236 stran
17. Vincent (Barbara Stok), 144 stran
18. Konec pana Y (Scarlett Thomas), 448 stran
19. Hobit (John Ronald Reuel Tolkien), 256 stran
20. Potřeby pro sebevrahy (Jean Teulé), 144 stran
21. Kráska a zvíře: Nejkrásnější příběh (Walt Disney), 96 stran
22. Hobit: komiks (J. R. R. Tolkien, David Wenzel), 134 stran
23.
24.
25.




2 komentáře:

  1. tak to ja budu rada kdyz stihnu vubec mych 70, co jsem si letos ulozila...

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem si na letosek dala klasicky 50 a koukam, ze uz tedka mam 20 precteno. Doufam, ze se teda nekde nezaseknu a tu padesatku dam :D

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za váš komentář.