Barevné momentky

Do budoucna bych ráda oživila blog také (nejen) knižními momentkami, aby to tu ještě víc ožilo a nikdo se nenudil čekáním na recenze. :-) Tentokrát budu mít hlavně barevné knihy, protože jsem se rozhodla zapojit do výzvy #bookishrainbow17, původně se plní hlavně na instagramu, ale já ho nemám, tak ji plním na FB. Zatím jsem na začátku a nejdřív jsem si to zkoušela nanečisto a musím říct, že mě ty pokusy o aranžování knih dost baví. Není to nic úžasného, ale snažím se a pořád knihy přendavám, protože se mi pořád něco nelíbí. ;-)

Tři "modré" pokusy na zkoušku. Doctor prostě nesmí chybět. :-D




Kdyby se někdo chtěl zapojit, tak výzva #bookishrainbow17 je celkem na jednatřicet dní, ale já začala teprve včera, takže pojedu i v únoru. :-)


A tady už je první a druhý den výzvy. 



Neknižní momentka na závěr, v Klatovech máme taky sněhuláka. :-)

 

Komentáře