Co Ježíšek nadělil?

Konec roku se rychle blíží a já sem ještě nedala dárečky, které jsem dostala od Ježíška. Ze všech mám obrovskou radost, ale musím se přiznat, že u pár věcí od Narcisky jsem měla málem infarkt, nebo jsem spíše nedýchala a jen civěla na "Doctorské" věcičky. Jsou to "drobnosti", ale Doctor je Doctor a po rozbalení "roury" jsem se málem rozbrečela štěstím. Moc a moc děkuji Ježíškovi. :-)

"Knižíšek" mi nadělil pět knih pod stromeček. 
Ehm, myslíte, že je trapné, když si dávám dárek sama sobě? Knihu "Já, François Villon" jsem si před Vánocemi koupila v Kosmasu, ale je to dárek. :-)


A tady už jsou dárečky od Narcisky. Moc děkuji za všechno, ale s tím Doctorem Who jsi mi vyrazila dech. Nekonečné díky. :-D


"Doctorská" sada - kniha Doctor Who: Shada, úžasný hrnek, TARDIS podtácek (který ovšem nikdy nepoužiji, a ten dotyčný, jenž by jej použil pod hrnek, by nedopadl moc dobře), placky a přívěsek na klíče. Všude samá TARDIS a Doctor. :-D


Asi největší překvapení - plakát!
Už je nad postelí a nesundám ho ani za nic. :-D


A "nedoctorské" dárky od Narcisky. Neříkám to nijak zklamaně, všechno je úžasné. Čaje jsou vynikající, náušnice, washi pásky a Molang věcičky taktéž určitě využiji. :-)

Kniha Vesaliovo tajemství je nečekané překvapení. S Narciskou jsme si předaly seznam pěti knih, které by Ježíšek mohl nadělit, aby to stále bylo překvapení. A ona vybrala nejen jednu knihu s Doctorem Who, ale ještě Vesaliovo tajemství. Převeliké díky za všechno. (A zřejmě ti budu děkovat ještě hodně dlouho.)


Maglaiz je čupr slečna s velkým vkusem a úžasná bytost, takže i dárky od ní jsou úžasné. :-)


Dárky mi dorazily před Vánocemi poštou. A co v balíčku bylo? Svíčky, čaj, pohlednice, srdce na zeď z Hrnčířských trhů v Berouně, voňavý andílek a dřevění skřítci. :-)


Knihu Kedrigern neznám, takže si ji ráda přečtu. Zápisníky, maličký diář na rok 2017, náušnice s Eiffelovou věží, prsten, spiciální ručník a kožená kapsa. Děkuji za všechno. :-)


Konvičku jsem dostala po Vánocích včera v Praze, sice má být k narozeninám, ale dám ji sem taky. ;-)
A ještě jsem vlastně dostala od Maglaiz super dárek, a to včerejší setkání s ní a s M., kterou jsem tak mohla poznat naživo. Je to další úžasná a kreativní osobnost jako je Maglaiz. Dostala jsem od ní maličká srdíčka jako přívěsek a lízátko. :-) V Praze bylo sice upršeno, ale stejně to bylo skvělé. :-D


A ještě nesmím zapomenout na domovské dárečky. Je jich víc, ale dala jsem na stranu všechny "měkké" dárky jako svetry, třička, spodní prádlo, rukavice... a vyfotila jen "tvrdé" dárky. :-)

Ilustrované vydání druhého dílu Harryho Pottera mi prostě nesmělo chybět. Obří šátek (je to sice měkký dárek, ale úžasný - to ostatní je také skvělé, ale je to běžné oblečení), dárkové poukazy, kočičí a fretčí cedulky a reflexní duch. :-)
Taktéž moc děkuji všem. 


A to je asi všechno, pokud jsem náhodou na něco zapomněla, tak se omlouvám, ale cestovala jsem z domova do Klatov a nebrala si všechno sebou.

Komentáře

  1. Náhodou mně to přijde jako super nápad dát si dárek sama sobě :) a zvlášť, když jde o knížku :D asi to u sebe taky zavedu :))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.