neděle 25. ledna 2015

Nový čajový set

Pustila jsem se do "debordelizace" svého pokoje, což znamená, že je tam ještě větší nepořádek, než předtím. Rozhodla jsem se inspirovat Minimalismem, proto protřídím věci kolem sebe a těch co nepotřebuji se zbavím. Nikdy bych nevěřila, kolik krámů je v mém pokoji. Už jsem z velké části přebrala knihovnu a různé časopisy, takže jsem si zasloužila odměnu v podobě drobné radosti. A tak jsem si koupila můj první čajový set, z kterého mám obrovskou radost. Zatím jsem totiž měla jen samostatné hrnečky a velkou skleněnou konvici, ale nyní jsem sladěná a mohu se vznášet ve hvězdách... :-)

Tohle byla láska na první pohled.
Set jsem koupila v Jysku, kam jsem se šla podívat na nějaké poštáře, viz poslední fotka. Ale když už jsem tam byla, tak jsem si prošla celý obchod. Ta konvička na mě vykoukla z regálu a já neodolala. Ještě měli vzor s kvítky, ale tento s hvězdami se mi líbil mnohem více.

Zelený čaj s jasmínem.
 Hrneček i koncička jsou krásné a čaj se z nich vychutnává jedna báseň. :-)

Čajový set dostal své čestné místo vedle "falešné" konvice s růžičkami a červenou lucerničkou.

Já miluji květiny, a vůbec mi nevadí, že jsou umělé, hlavně když mi dělají radost a ozdobí pokoj.
Tyhle růžičky mám už několik let, ale pořád jsou krásné.

A na závěr ještě další radosti, které jsem si koupila.
Ozdobné polštářy s nádhernými vzory a nové, hlavně teploučké (i heboučké) ponožky.
Levandulový pokoj mám už chvíli doma, ale zase jsem ho otevřela a přečetla si oblíbené pasáže. Tuhle knihu mám opravdu velice ráda a vždy mi vykouzlí úsměv na tváři.

4 komentáře:

  1. Jé, to je krásný set! :-) U nás doma piju čaj jen já, takže si můžu udělat hrnek a víc nevypiju. Ale pořád doufám, že narazím na nějakou pěknou soupravu na kávu s maličkými hrnečky. :-) Moc pěkné věci.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné polštáře ! Také u mě zrovna probíhá debordelizace ...s těžkým srdcem, ale některé věci musím poslat do věcných lovišť :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super set, vždycky je miluju v restauracích, ale domů jsem si ho pořád nepořídila i když jsem čajový maniak (i když pravda, že poslední dobou jedu spíše sypaná čaje, tak by to asi nebylo vzhledem k mému sítku úplně vhodné...

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera - jsem ráda, že jsem na Tvůj blog poprvé zavítala a hned jsem narazila na tak krásný článek :) Konvička i polštáře jsou dokonalé a na čtení Levandulového pokoje se už chystám...

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za váš komentář.