pátek 31. října 2014

Halloweenský knižní hop

Rozhodla jsem se pro vás udělat po delší době soutěž, ale nějak jsem se nedokopala k narozeninové (v sobotu 25. října mi bylo 27 let, strašné jak to letí!), a tak jsem se zapojila do Halloweenského knižního hopu, který pořádá Vendea.
Co je knižní hop?
Jde o propojení několika knižních blogů, které ve stejnou dobu připraví samostatné soutěže. A vy se můžete zůčastnit soutěží kolika chcete. Dole je seznam a po něm může „přehopkat“ k dalším soutěžím. Záleží jen na vás, do čeho se pustíte.

Halloween je pro většinu lidí jen dlabaní dýní a pálení svíček, tak proč si na jeho počest nezasoutěžit? Nepůjde ovšem o žádné laiknutí, sledování blogu nebo sdílení soutěže, protože to by bylo příliš snadné. Mnohem lepší bude, když pro vítězství budete muset něco udělat a  ne jen vyplnit formuláš. Lekli jste se? Nebojte, zas tak těžké to nebude.

Váš soutěžní úkol:
- Fotografie na téma "čtecí momentka".

- Vyfoťte "čtecí momentku" a zašlete mi ji na email -  literarnikoutek@centrum.cz. Fotografie nemusí být nijak kvalitní (foťte klidně mobilem), jde hlavně o nápad.

- Do emailu nezapomeňte napsat:
  • Vaše jméno či přezdívka
  • Váš blog (pokud jej nemáte, nic se neděje)
  • O kterou knihu máte zájem
- Co si pod pojmem "čtecí momentka" představit? Můžete vyfotit, jak čtete knihu, váš čtenářský koutek, vaše oblíbené místo na čtení s knihou... Fantazii meze nekladu, tak se snažte a foťte. 

- Kdyby někomu něco nebylo jasné, tak piště do komentářů.

Podmínky soutěže:
  • Soutěží se od 31. října do 11. listopadu 2014. (Prodlouženo až do 14. 11. !!!)
  • Zúčastnit se mohou lidé z ČR i ze SK
  • Budou 3 výherci - každý dostane jednu knihu (tak nezapomeňte napsat o kterou máte zájem). 
  • Vítěze zvolím já - z došlých fotek vyberu tři fotografie, které se mi budou nejvíce líbit.
  • Žádné body (vstupy) navíc nebudou, každý soutěžící bude mít stejnou šanci na výhru.
  • O výhře budou výherci informováni emailem, aby mi mohli poslat poštovní adresu.

Nikoho nenutím, aby mě sledovat na Facebook, Twitter, Bloglovin, Pinterest, nebo v pravidelných čtenářích, i když bych za to byla samozřejmě ráda.

O co se soutěží?
Soumrak - Dmitry Glukhovsky
Vraždy bez svědomí - Luke Delaney
Evangelium prokletých - Adam Blake

Všem přeji hodně štěstí, snad se v hojném počtu zapojíte... :-)

A nyní je tu seznam dalších blogů, po kterém se můžete "prohopkat" k dalším soutěžím...

Halloweenský knižní hop 2014 (31. 10. - 11. 11. 2014)
1. iBooks  11. Books full of Magic (CZ/SK)  21. Suzanne's World of Books (CZ)  
2. Bee Needs New Books (CZ)  12. Time with Books (CZ/SK)  22. Dragellin kulturní koutek (CZ)  
3. Bětka  13. Nejen knižní blog... (CZ)  23. Ellie (CZ/SK)  
4. El (CZ)  14. Nerya (SK)  24. AEM Books (CZ)  
5. Zdeňka M. (CZ/SK)  15. Knižní fantasy MaKa (CZ)  25. Slávka (SK, CZ )  
6. Knižní království (CZ)  16. Terisekk - Knižní zašívárna  26. Rachel-Roo (CZ + SK)  
7. Catty (CZ/SK)  17. Jackelin Mandragor (CZ)  27. Zuzka ( ČR )  
8. Natalie's summer (CZ)  18. Katy (CZ)  28. Vendea (CZ)  
9. Pavlína (CZ)  19. Knihy života (CZ)  

10. Between Paper and Mind (CZ)  20. Lucinda's books (CZ)  































































2 komentáře:

  1. Tak toto je skvěle vymyšlené! :) Snad stihnu něco v termínu vymyslet. Ale jak se tak znám, budu nad tím přemýšlet a nakonec to stejně skončí na poslední chvíli. :D

    OdpovědětVymazat
  2. kreativní soutěž :D a já zrovna na focení nemám nadání :/ no, popřemýšlím, popřemýšlím :) mám ráda produktivní soutěže :D

    OdpovědětVymazat

Velmi děkuji za váš komentář.