Narozeninové překvapení od Hanky

Nejspíš ani nevíte, že jsem v sobotu 25. října měla narozeniny. Už je to tak, jsem zase o rok starší. Ach jo. Ale co, alespoň důvod proč dostat dárečky. :-) A proto tu vlastně píšu, minulý pátek (24. 10.) mi poštou přišel balíček. Máma se už zase rozčilovala, co mi to zase jde a já netušila, co v něm je. Stačilo se ovšem kouknout na odesílatele a bylo mi jasné, že se má dopisní přítelkyně Hanka zbláznila. :-D (Snad se neurazí.)
Hned jsem otevřela bublinkatou obálku a překvapeně vyjukla. Po vyndání jsem zírala na krásně zabalený dáreček k narozeninám, i s přáníčkem. Hani, vážně moc a moc děkuji.

Uvnitř na mě čekala hromada dárečků, za které vážně moc děkuji. :-) Kromě krásného přání byly v balíčku také úžasné knižní záložky, voňavé mýdlo, krém z růží (nádherné voní) a kniha "Země, můj zadek a další velký kulatý věci", kterou si ráda přečtu. (Jen netuším kdy.) Takže děkuji, děkuji a děkuji za všechno. Jsi vážně úžasná!

Hanku jsem "potkala" na jejím blogu Girl With Poppies, kde zveřejňuje recenze, recepty a fotky. Padly jsme si do noty a v srpnu loňského roku (tedy 2013) jsme si domluvily dopisování. Strašné, jak to letí, ale už si spolu píšeme přes rok a pořád si máme o čem psát. Posíláme si nejen dopisy a pohlednice, ale občas i nějaké to malé překvapení (čaje na ochutnání, záložky a jiné drobnosti pro radost), nebo jsme si v únoru vyměnily "swap", neboli balíček plný dárečků.
Osobně jsme se ještě nesetkaly, ale doufám, že nám to jednou vyjde, protože v písemném projevu si velice rozumíme.
Na závěr ještě jednou moc děkuji za dárečky... a v pondělí ti už konečně odepíšu. ;-)

Komentáře

  1. Dodatečně vše nejlepší. Já si teď dopisovala s jednou slečnou asi rok, ale zase jsem narazila na někoho, kdo nevydržel... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání. A máš pravdu, někdo nevydrží, ale s jinými si píšu třeba i léta. :-)

      Vymazat
  2. taky dodatečně přeju všechno nejlepší k narozeninám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda, že se mi podařilo Tě tak překvapit :-) A mám radost, že má radost :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Dodatečně vše nejlepší, je to moc hezké od Hanky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo také jsem se dostala v poslední době do takovéh debaty na jednich narozeninách. Ale teda vůbec nás nenapadlo jak píšete v článku že se některé momenty dají vyřešit tak elegantně přes květiny online. No je vidět že na tom internetu je prostě možné vše.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.