Úsměv, prosím... Přichází zlo - R. L. Stine

Děj:
Greg se svými kamarády vlezou do opuštěného domu, kde najde starý fotoaparát. Jenže fotky jsou divné, protože se na nich vždy objeví nějaké neštěstí. Na fotce s kamarádem byl jeho pád a on skutečně spadl ze schodů, na fotce s nový autem je vrak a Gregův otec má autonehodu...
Dokáže snad foťák předvídat budoucí neštěstí? Nebo je snad způsobuje? A kdo je tajemný Pavoučák?
.
Můj názor:
Tuhle knihu jsem objevila v městské knihovně a už dlouho jsem nečetla horory pro mládež, tedy pokud nepočítám Demonatu. Potřebovala jsem nějakou lehoučkou knížečku na relax, ale nechtěla jsem číst nějaké pitomé dívčí románky. Horory mám ráda, a proto jsem neváhala a půjčila si jí.
.
Má jen přes sto stran, proto jsem jí přečetla za chvilku. Náramně jsem se u ní pobavila a užila si jí. Samozřejmě jsem neměla husí kůži ani strach, ale umí si představit, že kdyby i bylo deset nebo jedenáct, tak bych zažívala parádní dobrodružství.
.
Příběh je čtivý a ubíhá velmi rychle, takže než se nadějete, jste na konci. Autor nám postupně předkládá fakta, z kterých se vyvíjí děj, takže pokud vám je jedenáct, tak musíte přemýšlet nad dějem. Tak trošičku nádech detektivky a hororu a pořádná porce humoru.
Já si užívala rychlý spád děje, nad který jsem nemusela přemýšlet a krásně si odpočinula.
.
Napínavá knížka pro mládež s náznakem hororu a děsu. Ideální pro čtenáře kolem 11 let, kteří mají rádi napětí a dobrodružství.
 
Název: Úsměv, prosím... Přichází zlo (orig. Say cheese and die, 1992)
Autor: R. L. Stine
Překlad: Drahomíra Michnová
Vazba: Měkká
Počet stran: 128
Vydal: Fragment - edice Husí kůže, 2005 (1. vydání)

Komentáře