Místa v síti, kde mě najdete...

  Někdo považuje sociální sítě, nebo internet celkově, za škodlivý faktor. Pro jiné to jsou doslova závislosti, a nedokážou si představit den bez Facebooku nebo Istagramu. Ale pro mě jsou to místa, kdy se mohu pokochat nebo dozvědět se novinky. Navíc mám doma dost pomalé připojení, takže u počítače nevysedávám pořád, spíš se tam jen mihnu někdy věčer.. A můj mobil rozhodně není „chytrý“ a jsem ráda, pokud se z něho dostanu alespoň na email. :-)
  Někdo možná sbírá všemožné „lajky“, ale já jsem raději, pokud mám se svými čtenáři i zpětnou vazbu. Ale samozřejmě mě potěší každý nový fanoušek, like  nebo odběratel. Pro přehlednost můžete na nich sledovat novinky z blogu nebo mých přečtených knih.

Facebook 

  Na této síti mám svůj osobní profil, ale také profil mého „tvůrčího já“, nebo-li Zdeňka M., kam dávám odkazy na nové článku, jak z mého knižního blogu Literární koutek „U fretko-kocoura“, tak z mého druhého blogu Můj svět ... Jiný prostor. V poslední době jsem se naučila tam přidávat i mometky, což jsou fotky z mého života - většinou je to něco, co jsem upekla. :-) Nebo nějaké zajímavé odkazy, na které jsem narazila.
--- Zdeňka M.

Pinterest

  Tuto „obrázkovou“ síť jsem před nějakou dobou objevila díky Brabikate a od té doby na ni nedám dopustit. Dávám tam různé fotky, přečtené knihy nebo obrázky. Každý tam má nástěnky, kam můžete dávat cokoliv, co vás zajímá. Skvěle se tam hledá inspirace nebo různé DIY návody.
Vlastně mi nahrazuje Istagram, protože ten nemám, jak už jsem řekla, mám málo „chytrý“ telefon, ale potřebuji nějaké místo na fotky. :-)

Twitter

  Na Twitteru jsem sice už nějakou tu dobu, ale vlastně jsem mu úplně nepřišla na chuť. Většinou tweetuju odkazy na nové články z obou blogů, ale občas přidám i nějakou fotku nebo tweetnu nějakou hlášku. Hledám tam spoustu zajímavostí a novinek, navíc můžu sledovat mnohou úžasných lidiček...
--- @Zdenina_pisalek (Zdenka M.) 

Databáze knih

  Tento knižní server využívám jako svou knihovnu, dříve jsem okupoval Bookfan, ale postupně jsem přešla na Databázi knih. Třeba Goodreads, který je hojně oblíbený u knižních bloggerů, nepoužívám, protože mám raději češtinu než angličtinu.


Postcrossing

  Možná jste o tomto projektu ještě neslyšeli, ale já o něm vím už více jak rok, jen jsem se stále odhodlávala se zapojit. Na konci listopadu 2015 jsem se však přihlásila a vyslala do světa své první pohlednice.
--- Cesmina 
(možná se podivujete nad přezdívkou, ale mám rostlinu Cesmínu hrozně ráda a Vánoce taky.) :-)

  Pak mě najdete třeba Bloglovin, což ale není sociální síť, ale spíše odebírání novinek... 

  Nikoho nenutím, aby mě sledoval nebo dával like, ale pochopitelně se zlobit nebudu. Každý nový sledovatel (čtenář) pro mě má velkou cenu a díky vám všem. 


   Na závěr ještě zmíním mé další dva blogy, kde mě můžete najít. Ano, jsem blázen, který vede tři blogo-světy, i když hranice se mezi nimi občas stírají.


Můj svět ... Jiný prostor

  Tvořivý blog, kde najdete mé pokusy o tvorbu - básně, drabble, úvahy, kresby (spíš mazanice), fotky, vybarvování omalovánek a jiné věci...




Deník krvesaje

  Původně povídky o krvajce Anně, která však převzala kontrolu a založila si vlastní blog. Takže ho nepíšu já, ale ona. :-) Jde o deníkové záznamy, kterými vypráví svůj životní příběh.
 Jen prozradím, že nyní má trošku problémy, ale vrátí se, už na tom pracuji. ;-)



Komentáře