Zaprášené vzpomínky mezi pohlednicemi - pohádky

Rozhodla jsem se vám tady ukázat svou malou sbírku pohledů, které si skladuji v krabici už od dětství. Hrozně ráda dostávám i posílám pohledy nebo dopisy, ale bohužel si už poslední dobou skoro s nikým nedopisuju, protože v době internetu je to dost přežitek a je pohodlněší napsat na Facebook nebo email, než posílat dopis poštou, což trvá i dost déle. Ale rozhodně to mělo své kouzlo a dost mi to chybí. Vlastně si dopisuju už jen s několika "nejvěrnějšími" pisateli, což je opravdu škoda.
Většinu těchto pohledů mám ze zákldní školy, kdy jsme jezdili na "ŠvP", tedy na Školu v přírodě. To je z dob, kdy jsem bydlela v Praze a navštěvovala tam první stupeň na ZŠ Plamínkové.

Krtečkem a Rumcajsem
To byli mé oblíbené postavičky z dětství a vždy si na ně rádi koukám nebo si přečtu nějakou knihu. :-)
 


Rumcajs, Manka a Cipísek
Úžasný večerníček...

Maková panenka a motýl Emanuel
Krásná dívka a její elegán. Jak já Emanuela milovala... :-)

Rákosníček nikdy nezklame...
Pak tu jsou čmeláci a ty psy si nevzpomenu... :-D

Pohádkový mix

Na tenhle večerníček si vzpomínám, ale na název už ne.

Walt Disney :-)

Pohádky mají své kouzlo a každý, kdo ho v nich najde, se alespoň naokamžik znovu stane dítětem... Přestože jsem už dospělá, tak vždy ráda otevřu nějakou knihu s pohádkami a začtu se...stejnou radost mi však udělají i pohledy s nimi. Pokud hledáte pořádně, tak kouzlo naleznete kdekoliv...

Kocour v botách a ta první mě zrovna nenapadá. :-)
Perníková chaloupka a Popelka.

Vodník a .... jaká pohádka je o jelenovi? Mě napadá Smolíček Pacholíček, nebo jak se to jmenovalo.

Šípkový Růžeka a Červená Karkulka

Řeknu vám, že je to úžasný pocit, probírat se došlými pohlednicemi a dopisy, které mám uschované v krabici. Tolik vzpomínek se v nich skrývá, tolik krásných chvil... Je škoda, že dneska si dopisuju tímto "pomalým" způsobem jen s několika věrnými.
Radost mi udělá každý došlý pohled, ale se zvířaty se mi prostě líbí více. Tyhle kreslené jsou úžasné, radost pohledět.

Ten ježek je k sežrání a ten pejsek s koťaty taky...

Další krasavci...

Čičinky

Och, krása.

Ten se sněhulákem bylo přání k novému roku.

A poslední.

A jak to máte vy? Posíláte pohlednice, nebo je to podle vás přežitek?

Komentáře