Nový čajový set

Pustila jsem se do "debordelizace" svého pokoje, což znamená, že je tam ještě větší nepořádek, než předtím. Rozhodla jsem se inspirovat Minimalismem, proto protřídím věci kolem sebe a těch co nepotřebuji se zbavím. Nikdy bych nevěřila, kolik krámů je v mém pokoji. Už jsem z velké části přebrala knihovnu a různé časopisy, takže jsem si zasloužila odměnu v podobě drobné radosti. A tak jsem si koupila můj první čajový set, z kterého mám obrovskou radost. Zatím jsem totiž měla jen samostatné hrnečky a velkou skleněnou konvici, ale nyní jsem sladěná a mohu se vznášet ve hvězdách... :-)

Tohle byla láska na první pohled.
Set jsem koupila v Jysku, kam jsem se šla podívat na nějaké poštáře, viz poslední fotka. Ale když už jsem tam byla, tak jsem si prošla celý obchod. Ta konvička na mě vykoukla z regálu a já neodolala. Ještě měli vzor s kvítky, ale tento s hvězdami se mi líbil mnohem více.

Zelený čaj s jasmínem.
 Hrneček i koncička jsou krásné a čaj se z nich vychutnává jedna báseň. :-)

Čajový set dostal své čestné místo vedle "falešné" konvice s růžičkami a červenou lucerničkou.

Já miluji květiny, a vůbec mi nevadí, že jsou umělé, hlavně když mi dělají radost a ozdobí pokoj.
Tyhle růžičky mám už několik let, ale pořád jsou krásné.

A na závěr ještě další radosti, které jsem si koupila.
Ozdobné polštářy s nádhernými vzory a nové, hlavně teploučké (i heboučké) ponožky.
Levandulový pokoj mám už chvíli doma, ale zase jsem ho otevřela a přečetla si oblíbené pasáže. Tuhle knihu mám opravdu velice ráda a vždy mi vykouzlí úsměv na tváři.

Komentáře

  1. Jé, to je krásný set! :-) U nás doma piju čaj jen já, takže si můžu udělat hrnek a víc nevypiju. Ale pořád doufám, že narazím na nějakou pěknou soupravu na kávu s maličkými hrnečky. :-) Moc pěkné věci.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné polštáře ! Také u mě zrovna probíhá debordelizace ...s těžkým srdcem, ale některé věci musím poslat do věcných lovišť :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super set, vždycky je miluju v restauracích, ale domů jsem si ho pořád nepořídila i když jsem čajový maniak (i když pravda, že poslední dobou jedu spíše sypaná čaje, tak by to asi nebylo vzhledem k mému sítku úplně vhodné...

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera - jsem ráda, že jsem na Tvůj blog poprvé zavítala a hned jsem narazila na tak krásný článek :) Konvička i polštáře jsou dokonalé a na čtení Levandulového pokoje se už chystám...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.