Soutěž „Vánoce 2x do roka“ - výsledky

Tak a je to za námi... má červnová "vánoční" soutěž je u konce a nadešel čas se po ní trochu poohlédnout a také vyhlásit vítěze. No, o to nespíš stojíte nejvíce, ale já mám potřebu se vykecávat, tak to nějak přetrpte... :-)


Soutěž se zkládala ze tvou samostatných částí a mohli jste se zpojit do obou, stačilo vyplnit dotazníky a odpověď na otázky v nich. Což vám nedalo jistě tolik práce, ne? Byla tu ještě možnost získat balíček záložek, ale tu nikdo nevyužil. Chtělo to jen mi zaslat nějaký pohlednicový pozdrav, ale nikomu se asi nechtělo utrácet za poštovní známky. Vaše škoda...

Vánoční část:

Zůčastnilo se jí celkem 46 soutěžících a tady se do slosování dostal každý, kdo odpověděl na pět otázek ohledně Vánoc, takže nic těžkého. Největší zájem vzbudila kniha Hladová přání, o tu se hlásila většina soutěžících.

1) Kdo u vás na Vánoce rozdává dárky a proč?

Bylo příjemné zjistit, že většina z vás uznává Ježíška a Santu si domů pokud možno vůbec nepoustí, ale našli se i výjimky, které rozvěšují blikající světýlka po celém bytě a světělného Santa Clause na žebříku mají na balkoně.

2) Co většinou dáváte svým blízkým pod stromeček?

Tady převládaly praktické věci, jako oblečení, kosmetiky, knihy a domácí spotřebiče či pomůcky.

3) Kde obvykle tráví Štědrý večer?

Docela mě překvapilo, že telik lidí tráví Vánoce doma s rodinou a málokdo je radši v hospodě nebo na v baru s přáteli. 

4) Kdy začínáte nakupovat dárky k Vánocům?

Tak tohle mi bylo jasné... Většina z vás dárky prostě nakupují až tak týden před Vánocemi, pokud možné den či dva před Štědrým dnem. Ale najdou se i tací, co se nákupu věnují už od podzimu. 

5) Dodržujete nějaké vánoční tradice?

Tradice dnes už skoro nikdo nedodržuje, tedy kromě zdobení stromku, rozdávání dárků a štědrovečerní večeře, ale objevily se mi tu třeba šupiny pod talíře, rozkrajování jablka, jmelí, lodičky z ořechů a lití olova (nebo vosku). Několik se snaží zahlédnout zlaté prasátko, ale nikomu se to nepodařilo.


Vítězové a jejich ceny:

Ján
Půlnoční rekviem

Marika
Hladová přání

Už jsem jim zaslala email o výhře. 
Kvízová část:

Do této části se zapojilo celkem 34 soutěžících, ale do slosování se jich dostalo 28. Tentokrát totiž záleželo, zda odpověděli na všechny otázky správně. Kvíz je potvora, ale nic nedostanete zadarmo a podle mě ty otázky těžké teda nebyly.


1) Jméno prvního zeměplošského turisty je:

    a) Lenochod
    b) Smrť
    c) Dvoukvítek

2) Kdy měl podle mayského kalendáře nastat konec světa?

    a) 5. 4. 2011
    b) 21. 12. 2012
    c) 13. 1. 2013

3) První kniha s Lincolnem Rhynem od Jefferyho Deavera je:

    a) Sběratel polibků
    b) Sběratel kostí
    c) Sběratel záchodových prkének

4) Jak se jmenuje hlavní postava v sérii Deník úúúplně obyčeného upíra?

    a) Nigel
    b) Jason
    c) Edvard

5) Kolik knih dosud vyšlo Veronice Černucké v edici Původní česká detektivka?

    a) 1
    b) 4
    c) 6

Vítězové a jejich ceny:

Veru
Deník úúúplně obyčejného upíra - Fakt „šílený“ rok

Nikolas
Ježíšku, já chci plamenomet - To nej z roku 2008

Už jsem jim zaslala email o výhře.


Tady se můžete podívat na ceny o které se soutěžilo...


Děkuji všem za účast, a snad se i příště zpojíte do některých z budoucích soutěží. Mějte se krásně a užívejte si léto.

Komentáře