Každý den je důvod k radosti!

Zdravím vás všechny,
sluníčko už nám konečně svítí a teplota přesáhla třicítku, za což jsem velice ráda, protože konečně vytáhnu deku a lehnu si na zahradě, kde si udělám čtecí dýchánek a budu relaxovat pod krásně modrou oblohou. Ale proč tu takhle plácám, vím, nejste na to u mne příliš zvyklí. Já takový zapřísáhlý melancholický pesimista se tu rozplývám nad světem plného krás? To je velmi podivné, ale snad mi tohle nadšení zůstane a nebude se jednat jen o nějaké letní šílenství.
Minulý týden jsem (díky rozhovoru na portálu generace21.cz) narazila na Vintage blog, který vede úžasně inspirativní osůbka Vivi. Její optimistický pohled plný nádherných momentů a detailů mi otevřel oči a já si slíbila, že se pokusím o změnu mé povahy. Díky Vivi! Sláva Vivi!
Výšivka, kterou jsem zhotovila pro Literární koutek, abych ho nějak ozvláštnila...Ta mi udělala velkou radost, jak se mi pěkně povedla...


Každý den je důvod k radosti!
V tomto duchu se ponese tato rubrika, kam budu nepravidelně přizpívat své drobné radosti, kterými jsem si obohatila život, nebo které mě dělají šťastnějšími. A nemusí jít o nic velkého, opravdu stačí jen nějaká drobnost, která přinese radost...

Ve čtvrtek, když jsem šla kolem květinářství, tak jsem neodolala a koupila si nádhernou slunečnici na balkon, která se tam vyjímá jako sluníčko. Pohlédnout na ni po ránu a den je hned krásnější.

V papírnictví jsem si koupila nový dopisní papír a několik krásných pohlednic. Tak komupak je pošlu?

Před několika týdny jsem o kamaráda dostala tento krásný hrnek Dýňová polévka (750ml). To mi udělalo obrovskou radost a už jsem si v něm udělala mou oblíbenou nudlovou polévku z pytlíku. 
I toto je další má radost, kterou ráda dělám během čtení.

Fialky jsou nádherné... mám je už dlouho a konečně mi rozkvetly. 
Včera jsem si udělala radost a pořídila si gumičky do vlasů, nové naušnice a náramek.

Tak tohle je jen několik radostí mého života a jsem hrozně ráda, že jsem narazila na Vivi, která mi svými názory a skvělými fotkami inspirovala k pokusu o nalezení radosti...dřív jsem byla slepá, protože jsem i neviděla, ale pokusím se o změnu, tak mi držte palce, ať se mi to podaří...

Uvítáte další podobně laděný článek? Budu ráda za každý váš komentář, protože jedině tak se dozvím váš názor, který mě rozhodně zajímá.
Zdeňka

Komentáře

  1. Moc pěkné. Jak píšeš - člověk se má umět radovat i z maličkostí. Ty slunečnice jsou parádní. A nudlovou polévku můžu pořád. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Příjemný a krásně prosluněný článek :-) Díky tobě jsem dostala chuť na nudlovou polévku :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to jsem moc ráda... tak si jí klidně dej. :-)

      Vymazat
  3. To si piš, že takové články uvítáme! :) Pozitivní energie je důležitá a život moc krátký na to, aby ho člověk prožil zklamaný. :) Super fotky.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Zdeni, vrátila jsem se teď po pár dnech z pracovně-letní cesty domů, ke svému věrnému počítači a překvapil mě (moc příjemně samozřejmě) nejen Tvůj optimistický a barevný článek, ale také překrásný e-mail, který mě nesmírně potěšil. Je to tak úžasné číst Tvoje veselé a zářivé řádky, že mám chuť Tě obejmout...
    Podobné články budou pro Tvůj blog krásným oživením a já se na ně už teď moc těším. ;-)
    Děkuju a mám velkou raodst i za Tebe. ♥
    Vivi :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já ti děkuji, a to nejen za krásný komentář, ale i za tvé články, které mě vždy zaujmou a celá se rozzářím. Ano, stala jsi se pro mě inspirací, a já mohu jen doufat, že mi to vydrží a těšit se na další tvé skvělé články. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.