Pár momentek z výletu na Knihex 2017

Tuhle sobotu 16. června bude další Knihex, na který se už moc těším. Promazávala jsem počítač a vypadlo na mě pár fotek z mého loňského červnového výletu do Prahy. Z neznámého důvodu jsem o tom nesepsala své dojmy. No, po roce si samozřejmě už nic nepamatuji, takže sem hodím jen pár momentek, které jsem nafotila během výletu. Neumím fotit a vlastně mi to přijde divný, fotit lidi okolo, takže jich moc není.
     Na Knihexu jsem byla podruhé a znovu si získal mé sympatie tím, jaká je na ostrově Štvanice krásná atmosféra. Je to knižní jarmark, kde jsou malá nakladatelství, taky Paseka a Host, nějaká "papírnictví", kde se dají sehnat krásné sešity, zápisníky... a také antikvariát.  

     O rok předtím jsem byla na Knihexu poprvé, už se konal na Štvanici, roky předtím byl na náplavce, ale to jsem nezažila, což je škoda. Ale umístění na břehu Vltavy na ostrově Štvanice je skvělé a ta příroda je úžasná. Hlavně je to venku v přírodě, takže si to člověk může spojit i s procházkou, nebo posedět v trávě. Netajím se tím, že veletrh Svět knihy nemám ráda, je to prostě moc obrovské a nedá se tam dýchat, to na Knihexu rozhodně nehrozí, a proto si Knihex také získal mé srdce. Už se těším, až se tam za pár dní opět vydám.









A tohle jsem si přinesla domů.



Komentáře