Listopad s autory české fantastiky

Během října jsem narazila na zajímavou FB výzvu "Listopad s autory české fantastiky", a protože ráda občas sáhnu po knize od českých autorů, tak jsem si řekla, že se zúčastním. Připravila jsem si hromádku domácích knih a k nim jsem si ještě vypůjčila pár knih z plzeňské knihovny. Nakonec se mi tedy sešlo 21 knih, které za jeden měsíc nedokážu přečíst, ani kdybych se rozkrájela, protože bych chtěla číst i jiné knihy a celkově dělat i něco jiného, než jen číst. Takže se nechám překvapit, jak to celé dopadne. ;-)

Jen pro úplnost - výzva "Listopad s autory české fantastiky" trvá 1. - 30. listopadu 2016 a můžou se číst jakékoliv fantasy (snad i sci-fi) od českých autorů. K příspěvkům přidávat pro přehlednost  hashtag #listopadsautoryceskefantastiky.


sborník Žoldnéři fantasie: Dálnice ke všem čertům (Straky na vrbě)
Hladová přání - Tereza Matoušková (Krigl)
Vílí kruhy - Tereza Matoušková (Mytago)
Děti Vánice - Tereza Matoušková (Epocha) - Edice Pevnost
Dnes se neproměňuj - Tereza Matoušková (Tribun EU)
Branou snů - Tereza Matoušková (Nová Forma)

Kladivo na čaroděje 1: Magie pro každého - Jiří Pavlovský (Epocha)
Kladivo na čaroděje 2: Město mrtvých - Jiří Pavlovský (Epocha)
Bratrstvo krve: Vlci - František Kotleta (Epocha)
Truhla ze zálivu smrti - Svatopluk Doseděl (Epocha) - Edice Pevnost
Legenda o Rennardovi - Jiří Mazurek (Epocha) - Edice Pevnost
Legenda o Garonně - Jiří Mazurek (Epocha) - Edice Pevnost
Láska až za hrob - Petr Heteša (Epocha) - Edice Pevnost
Smrt & potěšení - Albert Kudělka (Epocha) - Edice Pevnost
Věčný čas zubů 1, 2 - Jana Rečková (Epocha) - Edice Pevnost
Vládci močálu - Anna Šochová (Epocha) - Edice Pevnost


Démon z East Endu - Petra Slováková (Brokilon)
Na pomezí Eternaalu - Vilma Kadlečková (Plus)
Tyrano: dobrodružství českého upíra - Milena Durková (Fragment)
Detektivní kancelář Sirius - Lucie Lukačovičová (Straky na vrbě)

Některé knihy ze seznamu jsem už četla, ale svůj názor jsem na ně nesepsala, a tak je čas si trochu oživit pamět a dát se konečně do práce, abych blog trochu oživila. A toho "Tyrano" si nevšímejte, občas ráda sáhnu po dětských knihách, tak proč si nepřečíst i fantasy pro mládež, které není romance. :-)

Původně jsem chtěla z knihovny ještě vytáhnout knihy od Petry Neomillnerové, kterou mám také velmi ráda, ale stejně bych je nezvládla přečíst, takže se nechte překvapit. Možná se budu seznamu držet, a možná také ne. 
No, já se totiž znám, jakmile si utvořím nějaký seznam knih, tak se můžete vsadit, že čtu všechny okolo, kromě seznamu. :-D To je naprosto stejně, jako když jdu do knihovny s papírkem, jaké knihy si půjčit. A jak to dopadne? Odnáším si hromadu knih, které na papírku vůbec nebyly. :-) Jsem asi divná.

Listopad se tedy ponese ve znamení českých autorů fantasy, ale snad přidám i jiné názory a články. Ale jak to celé bude, to je ve hvězdách...

Komentáře