Z poštovní schránky (prosinec)

Je na čase se pochlubit s tím, co mi během prosince přistálo ve schránce. Pošťáci mě zřejmě začínají nenávidět, protože mi to toho chodí docela dost. :-) Navíc jsem se 25. listopadu přihlásila do Postcrossingu, což je celosvětový projekt cestování pomocí pohlednic. Uh, to nedává moc smysl, co? 
Zkusím to jednodušše vysvětlit. Přihlásíte se a vylosujete si nějakou adresu, na tu pošlete pohled, a pak už čekáte. Až je pohlednice u svého majitele, tak si někdo vylosuje vás a vám přijde pohlednice. Ze začátku můžete mít najednou odesláno až pět pohlednic, ale to čekání je hrozné. O to větší radost máte, když vám přijde poděkování za pohled. :-)

28. prosince jsem našla ve schránce své první dva pohledy:
z USA cestoval 15 dní a 7,179 km,
a z Taiwanu putoval 15 dní a 9,171 km.


Ode v prosinci dorazilo do cíle pět pohlednic :
do Nizozemí dorazil za 6 dní a urazil 598 km,
do Německa cestoval 13 dní a urazil 362 km,
do Ruska dorazil za 18 dní a urazil 1,594 km,
do Číny cestoval 34 dní a urazil 8,862 km.

Letos jsem opět napsala Ježíškovi dopis a on mi odepsal milým psaním a malými dárečky. :-) Loni mi to nevyšlo, tak jsem ráda, že letos ano.


Vánoční pohlednice mají své kouzlo a já je mám moc ráda. :-)
Hafíci jsou od Narcisky, modrý vánoční s chaloupkou je od Hanky, Hurvínek s Máničkou dolyžovali od Maglaiz a sovičky s prasátkem od Kofoly.


V prosinci jsem se poprvé přihlásila na FB do projetku Postcard diary, dvojice si během měsíce  pošlou čtyři pohlednice (každý týden jeden) + na Vánoce se posílal malý dáreček v obálce. Velké díky pro Zdenku K.:-)



A vánoční bylo i mé dopisování s penpel Elinou z USA, jeden dopis sice posílala už v listopadu, jenže pošta ho doručovala přes tři týdny. Docela by mě zajímalo, kudy ho vláčeli.
Dopis, pohled z Utahu, přání a rárečky.


Tak to je všechno, snad jsem na nikoho nezapomněla. Moc všem děkuji za pohlednice a dopisy. :-)

Komentáře

  1. Postcrossing je i můj koníček. Mám vždy radost z každého pohledu.
    http://kniho.blogspot.cz/2016/01/postcrossing.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě to začíná být velká závislost. :-) To čekání, až pohled dojde je ale utrpení. :-D

      Vymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.