Valentýnský swap s Hankou

Rok se s rokem sešel, a tak nastal čas si s mou dopisní přítelkyní Hankou z blogu Girl With Poppies poslat již druhý valentýnský swap. Snad jsme si tím vybudovaly tradici a příští rok si kolem svatého Valentýna pošleme opět balíčky plné dárečků. Ten loňský najdete TADY.

Pro ty co netuší, co je "swap", malé vysvětlení. Poprvé jsem se s tím setkala na několika kosmetických blogech a jde o to, že se dvě blogerky dohodnout na vzájemném poslání balíčku, ve kterémm budu různé věci. Někdo si třeba dohodne i téma, ale hlavně se smluví cena obsahu. 

Pro mě je tohle vlastně velké dobrodružství, protože tady nejde o cenu, ale spíš o to trefit vkus té druhé osoby. Naštěstí Hanka je příjemná, mladá a krásná dívka, kterou potěší nejen knižní věci, ale také kosmetika či jiné drobnůsty. Svým způsobem máme v tomhle hodně podobný vkus, takže ji posílám to, co by se líbilo mě a doufám, že jsem se trefila. :-) Obě jsme se ještě naživo nesetkaly, ale známe se pouze z dopisů a pohlednic, které si rády posíláme. Tak doufám, že bude i s letošním swapem spokojená, já jsem z jejího balíčku nadšená.

Hanka letos zvolila pro své dárečky romantický obal. Pro někoho může být obečejný, použila jen balící papír a provázek, ale podle mě je to nádhernější, než kdyby použila pestrobarevný papír. Prostě jednoduché, sladěné a krásné. Škoda rozbalovat, jen kdybych nebyla až tak zvědavá, co se skrývá v jednotlivých balíčkách.
Aby to bylo trošku hravé, tak na každý dárek napsala citát, který danou věc uvnitř charakterizuje. Taková nápověda, abych si nad tím lámala hlavu, než začnu rozbalovat. Skvělé. Téměř u všech jsem se docela trefila. :-) Mám ráda citáty a přiznám se, že tyhle vůbec neznám, takže rozšíří mou skromnou sbírku.
poznámka: 
Vlevo nahoře není sice citát, ale já to sem musela dát, protože mne tenhle milý vzkazík na krabici upřímně rozesmál.


Ty citáty jsou vážně nádherné, takže mi odpusťte, ale musím je sem dát všechny. Ty na fotce jsou mé nejoblíbenější, ale všehny jsou krásné. Moc děkuji, Hanko. :-)

„Krásné jsou jenom ty věci, které diktuje šílenství a píše rozum.“
Gide André

„Kde zabijeme sny, vykvetou růže.“
C. Aveline

„Krása má tolik významů jako člověk nálad. Je symbolem symbolů.“
Oscar Wilde

„Je zoufalé nemít rozečtenou krásnou knihu, nemít v zásobě nic, co bychom mohli otevřít bez zklamání.“
Jiří Orten

„Cestování není nikdy otázkou peněz, nýbrž odvahy.“
Paulo Coelho

„V krabici čaje je velká dávka poezie a krása porozumění.“
R. W. Emerson

„Na pomoc zachování rodu vymyslela příroda módu.“
V. Dušek

„V rozumu je síla. Hlava bez rozumu je svícen bez svíčky.“
L. N. Tolstoj

„Spánek hýčká všechno živé.“
Indické přísloví

„Mezi trním se rodí růže.“
Flavius Marcianns

„V Londýně je móda povinností, v Paříži potěšením.“
M. Chevalier

„Slova se rodí na rtech, umírají v hluchu a jsou pohřbívány v srdci.“
B. Gracián

„Ženy budou na kloboucích nosit i rohy, ale jedna musí zažít.“
F. Vymazal

„Nejlepší cesta, jak mít dobrý nápad, je mít hodně nápadů.“
L. Pauling

„Podle šatů nemůžeme usuzovat charakter ženy. Většina žen má více charakteru.“
N. N.
Vy už jste ovšem jistě natěšení na to, co v balíčkách bylo, takže uvnitř bylo spousta nádherných věcí. A já u všech jásala radostí. Takové druhé Vánoce. :-)


Nádherná aromalampička, jako by Hanka věděla, že už potřebuji novou. Už jsem si v ní zapálila svíčku a jasmínovým olejem provoněla pokoj. Dále krásný polštářek pro samé dobré sny a v balíčku byl přiložen dopis a pohled se vzkazem.
A protože šperků není nikdy dost, tak přiložila skvostné naušnice a náramek, jen jsem zvědavá k jaké příležitosti si je vezmu. A zlatá růže, kterou jsem si zatím dala k rámečku s mou oblíbenou herečkou Audrey Hepburn. :-)
Něco pro krásu nesmí chybět, a tak tu mám voňavý krém na ruce, tělové mléko, vlhčené ubrousky (určitě využiji na svých cestách za knihami do Plzně či Prahy), fialová vonavá mýdlýčka, balzám na rty a lak na nehty (má krásnou barvičku).
A na poslední fotce je fantasy kniha, na kterou jsem zvědavá. Tužky se hodí vždy a tyhle jsou krásně barevné a optimistické. :-) Malý zápisníček s pejskem pro zachycení mých věčně poletujících myšlenek a voňavé čaje, které si ráda vychutnám.


Tak to je všechno. Hance mockrát děkuji, že do toho šla opět se mnou a snad měla z mého balíčku stejnou radost jako já z toho jejího. Jen jsem ho posíla s mírným zpožděním, tak promiň.

------------------
Poznámka pod čarou:
Ach ta má hlava děravá, stejně jako minule jsem zapomněla vyfotit svůj balíček, takže foto jsem "ukradla" u Hanky na blogu. Zatím jen v zabalené formě, rozbalené dárečky přidám později.
Letos jsem zvolila růžovou barvu, prootože jsem si barevný balící papír nechala v Klatovech, ale swap jsem balila v Makově, takže je to vlastně inprovizace. :-)


Komentáře

  1. Už dlouho přemýšlím, že se nějakého swapu také zúčastním. Jen je to pro mě jako studentku finančně náročnější a navíc se bojím, že by se člověku věci nelíbili.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to vynikající nápad! Krásné dárky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši, to je skvělý, úžasný. Taky bych si někdy chtěla zkusit takhle s někým dopisovat a posílat.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné zabalení do citátů!

    OdpovědětVymazat
  5. Zdeni já s Tebou chci taky swap! :D Kdyby jsi chtěla, dej vědět :))
    Jinak nádherný článek, nádherné dárečky jsi dostala! :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.