Psavecká soutěž - vyhodnocení

Zdravím,
dneska je posledního dubna (teď už nejspíš prvního května) a já jsem konečně dokončila hodnocení vašich soutěžních povídek, které jste mi zaslali, za což vám děkuji. Na emailu se mi sešlo celkem 10 povídek, s čímž jsem ani nepočítala, o to těžší jsem měla rozhodování.

Ano, rozhodování rozhodně nebylo lehké, protože bylo hned několik velmi povedených povídek, ale vítěz může být jen jeden, i když jsem to udělala jen s těžkým srdcem, tak jsem nakonec vybrala 2 povídky, které budou "vítězné". Dávám to do uvozovek, protože podle mého jsou vítězné všechny, jejichž utoři si dali tu práci je napsat a poslat mi je. 

V pravidlech (viz. informační článek) jsem si nechala zadní vrátka bodem č. 9 ("Vyhrazuji si právo pozměnit pravidla soutěže v 7. a 8. bodě. Pokud by byl o Psaveckou soutěž větší zájem a mě dorazilo více jak pět povídek, bude vítězů více.") Proto jsou dva vítězové, kterí dostanou knižní cenu se záložkami.
Jenže další tři povídky byly stejně povedené, a tak jsem se rozhodla je též odměnit, i když ne knihou, ale alespoň nějakými záložkami, které jim snad utělají též radost.

Předem upozorňuji, že sice recenzuji knihy, ale určitě nejsem žádný odborník na povídky, k tomu je toto moje první literární soutěž, tak snad se na mě "poražení" nebudou hněvati. Vítězné povídky jsem vybrala dle vlastního uvážení a vy to prosím akceptujte.

A kdože jsou ti výherci?

Knihy:
Hana
kniha Paranormálové 1
Povídka

Martina 
kniha Nezvěstná 
Povídka

Záložky:
Stanislav H.
Maťa S.
Alžběta R.

Vítězům gratuluji a "poraženým" velmi děkuji za úžast. Všechny povídky byly dobré, ale některé byly prostě dle mého nároru lepší a ty jsou odměněni. Výherci budou informováni na email.

Děkuji za pozornost i za účast. Snad se tu sejdeme u další literární soutěže.


Komentáře

  1. Já vyhrála?! Já tomu nemůžu uvěřit!! :) Děkuju moc! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Víťazom granulujem a som rád, že sa podarilo zabojovať aj mojej maličkosti :) Možno urobím tiež nejakú súťaž :)

    Aktuálne sa snažím nájsť ľudí, čo milujú písanie a radi sa stanú súčasťou vydanej knižky :)

    http://knihy.rs-design.sk/vyzva/

    Stanislav Hoferek

    OdpovědětVymazat
  3. Já vyhrála? Páni, asi se stal zázrak.... Děkuji moc!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.