Knižní momentky

Všichni o mě ví, že mám moc ráda knihy, ty mě doprovázejí všude kolem a já jsem za to velmi ráda. Co by byl život bez knih? To by prostě nešlo. Tak se mrkněte na mé knižní momentky a možná na některé z knih napíšu také recenzi.

Můj kocour Whitee má jistě dobrodružné sny, obzvlášť vedle Patnáctiletého kapitána (Jules Verne).  Verneovky má rád prostě každý. :-)

 K dobré knize patří čaj a nějaká dobrota, například vlastnoruční sušenky. A 100 dní štěstí je nádherná kniha, kterou mohu jedině doporučit.

Na Stavitelé mostů jsem byla hodně zvědavá a rozhodně šlo o neobyčejný zážitek, ale zároveň mi kniha příliš nesedla. Ani nevím co mi vadilo, ale asi to nebyl můj šálek čaje. Já totiž knihy z války zase tolik nemusím.

Máte rádi čaj a chodíte do čajovny? Tak se pořádně rozhlédněte kolem, protože je hodně pravděpodobné, že i ve vaší oblíbené čajovně žijí drobní skřítkové. Krásná pohádková kniha pro děti.

Citrónovou limonádu mám velice ráda, a kniha Sny o vůni citronu není jen romance, ale také o hledání svého místa v životě. Když se všechno pokazí, tak prostě jděte dál a nakonec se na vás jistě usměje štěstí, jako na hlavní hrdinku z tohoto příběhu.

Dvoudílný gotický román Záhady Udolfa je úžasné a dechberoucí čtení, jen možná to pro někoho bude zdlouhavé a nudné (až na pár nabínavých okamžiků), ale já se nemohla odtrhnout. Tohle je nádherná kniha, která stojí za pozornost všech.

Komentáře

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.