Halloweenský knižní maraton: Jak se mi vedlo?

Trochu se zpožděním shrnu Halloweenský knižní maraton. Kolik jsem toho přečetla v neděli a pondělí už víte (shrnutí prvních dvou dnů), tak se podíváme na zbytek týdne. Pokusím se to sepsat v časových bodech, ale moc mi to nejde, jelikož jsem si nedělala poznámky a nepamatuju si to. :-)

Maraton pořádá Knižní útočiště. 


úterý 27. října
  • 15 h - Dorazila jsem domů a v kuchyni na mě čekají dvě vrchovaté mísy žampionů, které přinesl táta z louky. Takové malé přivítání. Na chvíli jsem tedy pustila Toddíka (fretka) z klece a dala mu masíčko. Pomazlila se s kocourem Whiteem a vrátila se do kuchyně. Někdo ty houby očistit a nakrájet musí, takže jsem se do toho pustila. Letos jsme houby nesušily, ale po očištění se nakrájí a v míse spaří vroucí vodou. Pak se scedí a nechají pořádně okapat, dají se do igelitového pytlíku a strčí do mrazáku. Tentokrát je táta na louce už trochu očistil, takže to šlo rychleji, než jindy.
  • 18 h - Opět pustím Toddíka z klece a nechám ho pořádně proběhnout.
  • 20 h - Jdu se dívat na Nemocnici na kraji města – nové osudy a pak na Tajemství rodu Matěje Rupperta, během toho jsem na počítači a dělám si svoje věci.
  • 22,30 - Přišla jsem do pokoje, zase vypustím Todda a začínám číst Kabinet kuriozit. Ale moc toho nepřečtu, jsem unavená, a tak zavřu Toddíka do klece a jdu spát.
Za den jsem přečetla: Kabinet kuriozit - 55 stran


středa 28. října
  • 5 h - Jsem zvyklá ráno vstávat, a tak se sama budím, i když nemusím. Takže si rozsvítím lampičku a pokračuji ve čtení Kabinetu kuriozit. Na chvíli vypustím Toddíka z klece, ale leze mi pod deku a okusuje mi prsty, tak ho zase zavřu. :-)
  • 7 h - Odkládám knihu a jdu ještě na chvíli spát.
  • dopoledne - Po 9 hodině jdu do kuchyně a umyju nádobí, nasnídám se a pak se s mámou pustíme do vaření oběda.
  • 12 h - Připravím papání pro naše hafany Kára a Deny, s kterými pak jdu na zahradu.
  • 13 h - Jdu se dívat na pohádku Poklad na Sovím hrádku, už jsem ji jednou viděla, ale je rozkošná, tak jsem si ji nenecha ujít.
  • 15 h - Vypustím Todda a jdu si číst Kabinet kuriozit. Je to napínavé, ale Toddík se nudí a chce mou pozornost. Whitee je spokojený, že jsem s ním v pokoji, tak spí na skříni.
  • 17 h - Odkládám knihu, zavírám Toddíka a jdu na chvíli spát.
  • 18 h - Jdu zase na chvíli číst, pak musím umýt nádobí.
  • 20 h - Sleduji Předávání státních vyznamenání a pak na První republiku, během toho jsem na počítači.
  • 23 h - Zase čtu a kniha je dost napínavá, takže se nemůžu odtrhnout. O půlnoci si zapíšu, kolik jsem toho přečetla a pokračuji dál.
Za den jsem přečetla: Kabinet kuriozit - 178 stran


čtvrtek 29. října
  • 0 h - Je po půlnoci a já pokračuji ve čtení Kabinetu kuriozit. Whitee sice nasupeně odleze na deku do přepravky, jelikož nezhasínám lampičku a on chce mít tmu.
  • 3 h - Sice bych ráda četla dál, ale potřebuji se na chvilku lehnout.
  • 4,30 - Vstávám, na chvíli pustím Toddího a jdu na bus.
  • 15 h - Jsem doma a v televizi běží pohádka Není houba jako houba. Chvíli mi trvá než jí vůbec pochopím, ale nakonec je docela vtipná.
  • 16,30 - Vypustím Toddíka z klece a jdu si na chvíli číst. Dneska bych chtěla Kabinet kuriozit dočíst.
  • 18 h - Na chvíli jsem usnula, jsem nějak utahaná.
  • 20 h - Je další díl Nemocnice na kraji města – nové osudy, tak jsem na chvíli na počítači.
  • 22 h - Po umytí nádobí jsem se vrátila do pokoje, vypustila jsem Todda z klece a zase si šla číst.
  • 23,55 - Kabinet kuriozit dočten a já mohu jít v klidu spinkat.
Za den jsem přečetla: Kabinet kuriozit - 199 stran (kniha dočtena)


pátek 30. října
  • 15 h - Jsem doma, táta si na mě zase připravil překvapení v podobě žampionů z louky, takže jsem se pustila do očišťování a krájení hub. Vážně zábava. Pak jsem dala prádlo do pračky a nechala vyprat.
  • 17 h - Otvírám další knihu Zátiší s vránami a pořádně se do ní začítám. Pendergast vyšetřuje další případ, i když je na dovolené.
  • 20 h - Pověsila jsem prádlo a pak s bráchou jela do Klatov, vypustila Todda z klece a pokračovala ve čtení u sestry v bytě.
  • 23 h - Odkládám knihu a jdu na chvíli na počítač, poté jdu spát.
Za den jsem přečetla: Zátiší s vránami - 215 stran


sobota 31. října
  • 6 h - Je poslední den maratonu a moc ráda bych dočetla třetí knihu. Takže jsem šla na chvíli číst, a pak si zašla nakoupit do Kauflandu.
  • 8 h - Připravila jsem si chvojí, umělé květiny a vytvořila jednoduchý věnec na hrob.
  • Dopoledne - Dívala jsem se na natočené díly Stargate: Atlantis a na pondělní Ospalou díru, které máme uložené v paměti televize.
  • Poledne - Četla jsem Zátiší s vránami a užívala si příběh. Je to napínavý thriller, který dokáže hodně překvapit.
  • 17 h - Kniha dočtena a já musím na hřbitov s věncem a svíčkou. Musím se přiznat, že hřbitovy jsou v této době vážně krásné. Všude svítí svíčky a má to zajímavou atmosféru.
20 h - Zapnula jsem si televizi a zrovna dávají film Já, Frankenstein, už jsem ho jednou viděla a byla to vážně kravina. No, blbost je to pořád, ale hezká.
Za den jsem přečetla: Zátiší s vránami - 153 stran (knihu dočtena)


V době maratonu (25. - 31. 10.) jsem celkem přečetla 3 knihy a 1190 stran + 84 stran časopisu Pevnost.

Komentáře

  1. Přečetla jsi toho hodně. Sérii s agentem Pendergastem mám ráda a obzvlášť Kabinet kuriozit a Zátiší s vranami. Já jsem se maratonu taky účastnila, ale nedopadla jsem nijak slavně:)

    OdpovědětVymazat
  2. ja se nakonec nezapojovala, protoze se mi toho nejak nahrnulo v praci, takze bych precetla asi uplne prd... :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.