Halloweenský knižní hop - vyhodnocení

V první řadě se chci omluvit za zpoždění a za to, že blog v poslední době stagnoval. Měla jsem trochu obtížnější období, o kterém se nechci moc rozepisovat. Někdo z mých blízkých byl v nemocnici, a tak se mi nechtělo nic dělat. Ale teď to prostě musíme dohnat. Nejdřív vyhodnotíme knižní hop, pak budou recenze, recepty, fotky a další věci... V prosinci pojedu na plný plyn (už bylo taky na čase). :-D

Halloweenský knižní hop jsem pojala trochu nezvykle, protože jste museli pro výhru něco udělat, a ne pouze lajkovat či sledovat blog všude možně. Vaším úkolem bylo vyfotit "Čtecí momentku". (podrobnosti v zadání)

Původně jsem chtěla vítěze vybírat, ale z došlých fotografií jsem se nemohla rozhodnout, a tak jsem losovala. Účast jsem sice nijak neomezovala, ale nečekala jsem, že se zapojí pouze 7 lidiček, a tak vítěz bude jen jeden, který dostane jednu knihu. Ale nebojte, další soutěž plánuji na leden a bude zase tvořící...

Knihu Evangelium prokletých (Adam Blake) získává.... Karel T. se svou fotografií...


Gratuluji, již ti byl zaslán email a čekám na odpověď s poštovní adresou.

Ostatním soutěžícím moc děkuji, že se zapojili. Vážím si toho, že jste si udělali čas.
Zdeňka M.

Komentáře