Adventní čas mi přináší radost

Dnes je 1. prosince a zároveň první adventní neděle, tím začala doba shonu, stresu a úklidu...ne, dělám si srandu. Pro mě je to čas radosti a užívání si všeho kolem, okna jsou nazdobená a procházky po městě mi vždy zvednou náladu. K dokonalosti mi chybí už jen alespoň trocha sněhu, protože bílá za okna před Vánoci prostě patří. 

Ano, dnes jsem vyzdobovala byt, ale rozhodně jsem se neštvala, prostě vše v klidu a pohodě. Uvařila jsem si čaj s griotkou a pomerančem, to pak všechna "práce" jde mnohem lépe od ruky. Vytahala jsem ze skříně ozdoby a řetězy, pěkně si to rozprostřela a dala se do výzdoby.
Na jednom z oken jsem si z řetězu vloček udělala stromek. Je nějaký šišatý. :-)

Několik postarších modrých řetězů byly zčásti vyšisované od světla, tak jsem je použila na balkon, kde mám v květináči malý stromek. Tak jsem ho s nimi pěkně obalila. Dovnitř bych si je nedala, ale na balkon není pořádně vidět, takže to jde. A mě se to "žíhané" vlastně líbí. :-) 
Stromečku, vstávej,
ovoce dávej,
umej se, ustroj se,
je Štědrý den.
Tak a ještě jsem si ozdobila stromek. Nelekejte se, doma ho zdobím dopoledne na Štědrý den, ale tady v bytě v Klatovech ho máme jako výzdobu bytu. Letos jsem ozdoby nekupovala a tak má na sobě pěknou směs. :-) Já se rozhodně žádnými trendy neřídím, prostě si na něj dám to, co se mi líbí a basta. :-D

Já Advent vážně miluju. V týdnu začnu péct cukroví, tak to u nás doma bude krásně vonět. Dárky mám už nakoupené, ale ještě je musím zabalit, to budu dělat asi příští víkend. Hlavně klid, do Vánoc je ještě daleko a pokud bych třeba něco nestihla, tak se vůbec nic neděje. Přece se kvůli Štědrému dnu neuštvu, takový blázen nejsem. 

Mějte se krásně a užívejte si advetní čas, hlavně nelítejte po obchodech a nemagořte!
Šťastný a veselý!

Komentáře

  1. tys už máš dárky? Já teprve začnu - ale už mám vyhlédnuté:) Právě jsem dozdobila náš malý byt, tak se také chlubnu, protože adventní čas mám moc ráda a každý rok se snažím přinést trochu kouzla Vánoc i k nám domů (usušila jsem si pomeranče a ze zbytku udělala ježky s hřebíčkem:)
    Na pečené se půjdu také vrhnout, vidím to na max. sedm druhů, budu zkoušet nové recepty. Také ti přeji hezké svátky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ovoce nesuším, nějak mi to nebaví. Já peču asi kolem patnácti druhů. :-)

      Vymazat
  2. Milá Zdeni, děkuju za nádherný článek plný vůně Vánoc. Má moc hezkou atmosféru a stromeček, který jsi letos ve svém bytě nazdobila, je bezkonkurenční. To se ví, trendy jsou od toho, aby se nedodržovaly...my si přece budeme zdobit stromeček podle našich představ (já letos ještě nevím, jak ho vyparádím).
    Krásné fotky ve slavnostních kabátcích. ;-)
    A taky děkuju za komentář u mě na blogu, ani nevíš, jak jsi mě potěšila.
    Tvá Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Vivi, od tebe to vážně beru jako poklonu. :-) Už se těším na další tvé články.

      Vymazat
  3. When someone writes an post he/she maintains the
    thought of a user in his/her mind that how a user can understand it.
    Thus that's why this piece of writing is perfect.

    Thanks!

    Review my weblog :: dota 2 hacks

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Velmi děkuji za váš komentář.